Portengen

• beertender

http://www.ad.nl/denhaag/sport/article1465913.ece

• Achilles7

Netjes…

• Beste

Beroepstrainer… de enige? Of is Boiko dat ook? Vraag me af wat zoiets schuift. Is het de moeite waard? Heeft Portengen niet op de markt gestaan?

• Pieter

Was vanaf gister al bekend op de hellas site!

• Fiets1984

Dik Salaris (broodtrainer), auto en vergoedingen… Zou hij ook allemaal bij UDSV krijgen…

• Jevgeny

Bespoor ik hier enige teleurstelling/wrok???

Ben jij een speler die is gehaald/gebleven met de belofte dat Portengen coach van UDSV wordt?

• utca

nee volgends mij is hij wielrenner!!!!

• Fiets1984

Ik ben inderdaad een speler van UDSV die het erg leuk had gevonden als Portengen trainer bij ons was geworden. Helaas is dit niet gelukt. Maar wat ik er van weet is dat er een principe-akkoord was tussen UDSV en Portengen. Er stond een afspraak om de contracten te ondertekenen etc. Deze afspraak was iets verschoven vanwege werkzaamheden in het buitenland van sommige bestuursleden. Blijkbaar had Portengen niet het geduld om daarop te wachten.

Helaas!

Persoonlijk vind ik het jammer maar Boiko schijnt ook een goede trainer te zijn dus ben benieuwd…

Maar ben verder niet boos of iets dergelijks, puur teleurgesteld…

• Hey

De communicatie rondom dit punt is belabberd. Er wordt gedaan of Portengen niet verder wilde, maar UDSV heeft het geheel en alleen aan zichzelf te danken…..

• Beste

Niet boos maar teleurgesteld…

Dat is nog veeeel erger…

;)