Is er nog nieuws over de heren selctie van E&O?
Komen Huizing en Schepers nou wel terug of zijn dat alleen maar geruchten?
Zijn er verder nog spelers die de heren selectie van E&O gaan versterken?
Wie weet meer…
Ik heb gehoord dat er wat wisselingen met V&S-spelers aan zitten te komen.
Er zou een rechter hoekspeler van V&S naar E&O gaan en een linker hoekspeler andersom. En er zou een keeper richting Groningen gaan.
Het zou mooi zijn voor E&O als Schepers en Huizingh terugkomen. Ik weet alleen niet of dat snel zal gebeuren. Speelt die Huizingh niet in Scandinavië en Scheper in de eerste Bundesliga?
Er gaat waarschijnlijk een linkerhoek van V&S naar E&O en naar alle waarschijnlijkheid komt daar ook weer een linkerhoek voor terug van E&O. Die keeper had ik inderdaad ook iets van gehoord..
Wel heb ik vernomen dat E&O doet voorkomen dat Huizing en Schepers weer terugkomen, maar in hoeverre is dat zeker?
Is E&O ook nog met meerdere spelers bezig, bijvoorbeeld met buitenlandse spelers?
Hoogst waarschijnlijk:
Naar E&O: Linkerhoek speler Reinder Woudstra van V&S Groningen.
Vertrek bij E&O: Thijs van Harten?? (hurry-up?) Kees Rutgers (Hurry-up), Martin de Hoop gestopt.
Nog niet zeker: Machiel Schepers (schijnt nieuwe 2e bundesliga club te hebben), Arnold Postema (stopt misschien), Niek Bezoen (nog niks van vernomen).
Uitgesloten: Erik Huizing, Erik speelt volgend jaar voor Hannover in de 2e bundesliga.
Nieuwe Aanwinsten?? Nee, denk het niet. de Jonkies moeten t volgend jaar doen denk ik samen met een paar oudere spelers.
Ben benieuwd wat ze gaan brengen volgend jaar.. Ik denk dat een midden-opbouw nog wel noodzakelijk is..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?