Heren E&O

• toom

Is er nog nieuws over de heren selctie van E&O?

Komen Huizing en Schepers nou wel terug of zijn dat alleen maar geruchten?

Zijn er verder nog spelers die de heren selectie van E&O gaan versterken?

Wie weet meer…

• Jevgeny

Ik heb gehoord dat er wat wisselingen met V&S-spelers aan zitten te komen.

Er zou een rechter hoekspeler van V&S naar E&O gaan en een linker hoekspeler andersom. En er zou een keeper richting Groningen gaan.

Het zou mooi zijn voor E&O als Schepers en Huizingh terugkomen. Ik weet alleen niet of dat snel zal gebeuren. Speelt die Huizingh niet in Scandinavië en Scheper in de eerste Bundesliga?

• toom

Er gaat waarschijnlijk een linkerhoek van V&S naar E&O en naar alle waarschijnlijkheid komt daar ook weer een linkerhoek voor terug van E&O. Die keeper had ik inderdaad ook iets van gehoord..

Wel heb ik vernomen dat E&O doet voorkomen dat Huizing en Schepers weer terugkomen, maar in hoeverre is dat zeker?

Is E&O ook nog met meerdere spelers bezig, bijvoorbeeld met buitenlandse spelers?

• Smiechel

Hoogst waarschijnlijk:

Naar E&O: Linkerhoek speler Reinder Woudstra van V&S Groningen.

Vertrek bij E&O: Thijs van Harten?? (hurry-up?) Kees Rutgers (Hurry-up), Martin de Hoop gestopt.

Nog niet zeker: Machiel Schepers (schijnt nieuwe 2e bundesliga club te hebben), Arnold Postema (stopt misschien), Niek Bezoen (nog niks van vernomen).

Uitgesloten: Erik Huizing, Erik speelt volgend jaar voor Hannover in de 2e bundesliga.

Nieuwe Aanwinsten?? Nee, denk het niet. de Jonkies moeten t volgend jaar doen denk ik samen met een paar oudere spelers.

Ben benieuwd wat ze gaan brengen volgend jaar.. Ik denk dat een midden-opbouw nog wel noodzakelijk is..

• maikel

huizing en schepers komen niet terug

postema is ook gestopt

• toom

Mmh postuma stopt.. dat is wel een verrassing voor mij.. Jammer voor E&O. Ik ben benieuwd wat ze het aankomende jaar kunnen presteren…

• Smiechel

Vanuit eigen jeugd is Maarten Lueks aan de heren selectie toegevoegd, deze talentvolle midden opbouw speler is tot nu toe de enige versterking samen met reinder woudstra.

De Hongaar Ferenc Szlauko die op stage was bij de emmense club is niet tot een transfer gekomen.

• jampie

Na Kees Rutgers en Thijs van Harten zijn ook Robin Vendeloo en misschien nog ferry feddema naar hurry-up gegaan

• Smiechel

laat dat misschien maar weg..

E&O -> Hurry-up

Kees Rutgers

Thijs van Harten

Robin Vendeloo

Ferry Ferwerda (of hoe je t ook maar schrijft.. ;)

• jampie

je moet wel voorzichtig blijven zolang het nog niet zeker is