Boiko trainer UDSV

• Homer

Vorig jaar in de Dreef tegen UDSV 3 gespeeld. Regioklasse dus. Hars was ten strengste verboden, ook Hummelhars, en we mochten onze eigen ballen niet eens gebruiken bij het warmgooien.

We mochten skippyballen lenen die niet vast te houden waren en met zo'n apparaat speelden we dus ook de wedstrijd. Zijn de regels voor volgend seizoen veranderd in die hal dan? Of is het alleen het 1ste en 2de wat met hars mag spelen? Of denkt het 3de meer punten te kunnen halen als ze zonder hars spelen?

We hebben wel gewonnen daar trouwens, dus ik zeur verder niet ;-)

• Norrit

Hars is al jaren verboden voor lagere niveaus…

Alleen 1e en ere-divisie mogen (indien de hal het toelaat) met hars spelen…

• absinthe

hebben vorig jaar tegen udsv 2 gespeeld en mochten ook niet met hars spelen en ook niet met onze eigen ballen ingooien

• 123

Onee he

nu heeft udsv een trainer en wordt er over hars gezeikt.

alle reacties doen lijken dat je met slechte ballen speelt en geen hars mag gebruiken, maar dat is allemaal zwaar overdreven.

bovendien mag er volgend seizoen bij udsv zelfs met hars getraind worden heb ik gehoord.

dus al dat gezeik :P

• absinthe

op het buitenveld zeker!!!!

ander sluit de gemeente de sporthal

• Nr. 22

Dus weer terug naar het onderwerp…. Boiko, het is geen Portengen, maar wellicht een prima trainer voor UDSV. Ik hoop dat UDSV weer bovenin mee kan doen. Maar met welke spelers gaan ze dat doen? Die aankondiging heeft me nieuwsgierig gemaakt…..

• Beste

Het is geen portengen? Is Boiko niet ook kampioen geworden met Volendam?

Voorlopig zijn de eisen van Portengen torenhoog en heeft hij nog geen subtopper of degradatiekandidaat naar de top gebracht… UDSV was een mooie case geweest. Hij kan vast wel wat en ik zeg niet dat hij niks voorstelt maar vlak Boiko niet uit.

En trouwens.. Boiko tekent wel vaker voor 3 jaar…

• Gianni

Boiko is goede trainer, vooral technisch/tactisch zeer sterk. Alleen communicatief schiet ie veel te kort en laat zich te makkelijk piepelen door zijn spelers.

Tenminste, mijn ervaring met Boiko.

• jopiedewit

boiko boiko een contract van 3 jaar hij houd het nooit langer dan 1.5 jaar uit en wat is hij geweldig met nieuwegein slechter gedaan dan de oude trainer savakis….maar ben benieuwd hoe hij het gaat doen het is wel zo dat als een trainer een ander accentje heeft dan is het hier gelijk een topper

• absinthe

boiko is geen kampioen geworden met volendam. hij is voortijdig de laan uitgestuurd omdat de situatie tussen spelers en trainer niet meer te houden was