leegloop Tachos

• Nr. 22

Tachos komt ongetwijfeld nog wel met wat versterkingen en zal zich zeker gaan handhaven in de eredivisie (Nieuwegein lijkt me minder sterk), maar het lijkt er wel op dat het meespelen om het landskampioenschap een ‘one-day-fly’ is geweest….

• Koots

Het is zelfs zo erg bij Tachos dat er een tijdje geleden een paar kee reen advertentie in de krant heeft gestaan om bij tachos te komen handballen. Met een kans om hogerop te komen in het eerste, maar wie wil er nou bij Tachos?

MIJN mening is erover dat het een arrogante club is, en zo staan ze ook bekkend in de regio…

Mvrgr,

Koots

• Somebody

Mag ik je vragen in welke krant dit dan gestaan heeft?

• Koots

Als ik me niet vergis in het plaatselijke krantje de Waalwijker en in het Brabants Dagblad bij de sport advertenties….

• GS

Is het zo verkeerd om voor jong talent de drempel proberen te verlagen door je wat nederiger op te stellen? Snap het verwijt arrogantie in deze context niet helemaal.

Wellicht wil Tachos wel werken met jonge jongens uit de regio. Doen ze dit seizoen overigens al meer en volgend seizoen waarschijnlijk nog meer.

Er zijn zoveel rasechte Brabanders die jaren talentvol waren maar nimmer hogerop zijn gegaan. Omdat het bij Groene Ster, White Demons e.d. zo gezellig is. Als men niet wil in Brabant dan gaat Tachos elders vissen, is dat zo raar?

• insider

Eindelijk iemand met verstand van zaken en die geen jaloerse eigenschappen heeft.

• Yes!

Tachos is toch geen vereniging? Of nog net wel? Wat is de waarde dan van een team dat eredivisie speelt?

• insider

Dit is precies wat ik bedoel. Als je het begrijpt?????