Wat is Gerritje stil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Amsterdammertje

Elk niveau kent zijn toppers, zelfs VUT-ers en elk vogeltje zingt zo het gebekt is.

• De Valse Profeet

Hhmm, ik heb jou nog geen feit op tafel zien leggen en mijn reactie heb je ook niet kunnen weerleggen en als je jullie reacties door leest is iedereen wel duidelijk wie de kleine kinderen zijn… :-)

• Gianni

Tactiek van de aalsmeerders:

“”Wat je zegt ben je zelf.“”"

Maar opheldering ho maar.

• De Valse Profeet

Hmmm, dit van degene die te kinderachtig is om een normale discussie aan te gaan. Trouwens als de mening van iemand die erbij was minder waarde heeft dan een verhaal van horen zeggen ben ben ik blij dat jij mijn advocaat niet bent, je zou geen zaak winnen. Echt dom, probeer eens een inhoudelijke discussie te voeren.

Zoals ik al aangegeven heb, en ik was erbij, vinden de jongens van Actief Pie een topper en klopt dit verhaal niet en liegen jullie op het forum…lees nog maar eens de topic door van 15-10-2006. (Speciaal voor de beste speler van Nederland…) Dan zul je jullie ongelijk inzien. Gianni jij hebt toch niets anders op je werk te doen dan dit forum in de gaten houden, dus die topic opzoeken moet geen probleem zijn. Lees het en je zult zien, gaat niet over Pie en de jongens van Actief vinden Pie een topper.

Graag een formeel excuus en een rectificatie op forum Gianni, laat nu maar eens zien dat je geen klein kind ben, maar een echte kerel, net als die Bangerde die wel erg stil is, misschien moet iemand een topic voor hem openen, haha!

Wel begrijpelijk dat Gerrit zich niet tot zulk kinderlijk niveau verlaagd, komt wijsheid blijkbaar toch met de jaren… :-)

• Gianni

Gerrit zei dat die uitspraak van de SCHEIDSRECHTER! niet over Pie ging maar over een andere speler, dus gezegd is het wel, dus vraag ik daar duidelijkheid over. Kan mij het nou schelen dat de spelers van Actief Pie een toffe gozer vinden.

• Gianni

@ Valse Profeet

Kleine kinderen blijven anoniem….

Echte kerels niet…..

• Gianni

En Gerrit is gewoon uitgeluld en weet niets meer te zeggen. Maar volgens de Aalsmeerders wordt dat als volgt vertaald: “Wel begrijpelijk dat Gerrit zich niet tot zulk kinderlijk niveau verlaagd”. hahahhahahahha.

• Yes!

Zoek eens een baan waar je echt aan het werk bent! Hoe kneus ben jij zeg!

• Gianni

Whehehehehehehehehe.

• De Valse Profeet

Blablabla, moeilijk he toegeven dat je fout bent, misschien moet je nog keertje extra op jezelf reageren, haha!