eerste divisie

  • absinthe

    dat gaat zeker wennen haha

  • Jevgeny

    Interessant om deze discussie nu al te voeren. Voor- en ‘nabereidings’wedstrijden zeggen naar mijn mening weinig. Ik heb al genoeg ploegen buiten het seizoen om zien winnen van (in de competitie) veel sterkere teams. Zo heb ik vorig seizoen in de voorbereiding die Groningers zien winnen van Swift en heb ik gehoord dat ook BDC het enorm goed heeft gedaan in hun voorbereiding. En kijk nou waar die ploegen zijn geëindigd het afgelopen seizoen.

    Het heeft allemaal te maken in hoeverre je een team bent, of je met (onverwachtse) nederlagen om kunt gaan, of je in het seizoen groeit en natuurlijk of je niet te veel blessures krijgt. Zoals ieder jaar, zal het ook aankomend jaar spannend worden waarbij er veel verassende uitslagen zullen zijn.

    Voor mij zijn de degradanten:

    - V&S Groningen

    - Smeeing BDC

    Voor mij zijn de favorieten:

    - Hurry Up

    - DES HAR&O

    - Internos

    Teams die, volgens mij, hoge ogen zullen gaan gooien:

    - MHV (wederom)

    - CSV

    - Hercules

  • Nr. 22

    BDC???

  • Gianni

    Ik zie V&S Groningen kampioen worden.

    Serieus dit keer :)

  • Pieter

    en waarom zijn CSV en Hercules volgens jou de clubs die hoge ogen gaan gooien? zeker omdat ze gepromoveerd zijn en elke promovendus het 1e jaar het goed doet?

  • absinthe

    hadden jullie vandaag een jubilaris dat je van die gekke dingen zegt

  • no12 csv

    CSV stijf onderaan dat zeker niet, als we degraderen dan doen we dat in stijl dus als 2e van onder…..

  • M-unit

    dat is wel onze stylo he blondie