Peter Portengen niet naar UDSV

  • fox_nr4

    Peter Portengen ziet af van een nieuwe trainersfunctie bij het Utrechtse UDSV. De ex trainer van Volendam wilde graag de uitdaging aangaan om met UDSV te promoveren naar de eredivisie. “De plannen die daarvoor gesmeed waren zagen er allemaal goed uit” aldus Portengen, die er in zou stappen als er een team zou staan dat het komend seizoen een serieuze kans maakte om te promoveren. Afgelopen periode zijn er dan ook al diverse gesprekken gevoerd met spelers maar tot nu toe heeft dat nog niet geleid tot definitieve toezeggingen.

    De handbalcoach is echter ontevreden over de wijze waarop bij UDSV gehandeld wordt. “Ik moet constateren dat men de met mij gemaakte afspraken niet nakomt” laat Portengen weten “en dat heeft mij dit weekend uiteindelijk doen besluiten om niet veder te gaan bij de Utrechtse club”.

    Redelijk verassend

  • Roadrunner

    lekker voor UDSV. Kan men weer van voorafaan gaan beginnen, met dank aan de heer Portengen !!

  • borisje

    Sja….als de afsrpaken niet worden nagekomen… Dan kunnen ze de schuld beter bij zichzelf zoeken lijkt me… Wie wil er nou eigenlijk ook naar UDSV?

  • Beste

    Inderdaad… beetje makkelijk om Portengen de schuld te geven. Hij wilde wel. Als UDSV daar niet genoeg voor doet. Hij is niet een trainer die onvoorbereid een seizoen in gaat. Hij verwacht volledige inzet. Ook van de vereniging.

    Beetje dom wel van UDSV want dit is wel een ander kaliber trainer dan Hans van Dijk was of wie er verder nog gezeten hebben.

    Ook een trainer die duur is trouwens… Broodtrainer he…

  • Winfrey

    ik had dit bericht wel verwacht..grote praatjes daar…grote ideeen maar er komt nooit wat van terecht….als hans stopt staan ze gewoon weer onderaan in de 1e divisie..en of ze dan in 3 jaar europacup halen zoals ze wilden valt nog te betwijfelen..haha

  • Norrit

    Tja, was te verwachten dat Portengen af zou haken. UDSV is toch meer een club van de gezelligheid dan een club met ambities. Ambities zijn er wel, al liggen die bij het bestuur en is de spelersgroep in mijn ogen daar nog niet klaar voor (uitzonderingen daargelaten). En dit gevoel wordt deels bevestigd door het afhaken van Portengen.

  • jopiedewit

    Zo dat is een verassing…nee dus dit is precies udsv jaren al hoog van de toren blazen maar als het erop aan kom zijn ze niet thuis nou peter je heb de goede keuze gemaakt het is al jaren een sooitje ongeregeld daar in utrecht.

  • Amsterdammertje

    Ik heb horen zeggen dat sommige trainers alleen willen functioneren in een opgemaakt bed, deze dan te bevuilen en na 2 a 3 jaar weer te vertrekken.

  • borisje

    Ik neem niet aan dat dat op peter slaat?

  • Rijswijker

    Budding weg bij Hellas…Is Portengen dan niks?? Al kost het wel veel geld natuurlijk..maar we zien het wel!