Geweldig NHV-bestuur!!!!

  • Gianni

    Weet ik. Behalve zitterd is wel heel ver weg. :p

  • absinthe

    jaja gianni.

    kees tol (stein) staat daar volgens mij.

    en wat die medaille voor sittardia betreft,

    vind het belachelijk dat het nhv geen medaille voor die jongens had. denk dat ze ongeveer 20 minuten op het veld hebben gestaan. overigens zeer respectvol van ze.

  • Gianni

    Je zal er maar zin in hebben Absinthe, elke dag naar Zitterd toe.

  • Nr. 22

    Kan dit niet een onderwerp zijn voor de algemene ledenvergadering van het NHV?

    Via de eigen vereniging, bij jouw afdelingsbureau een verzoek neerleggen om een en ander te agenderen voor een ledenvergadering van het NHV en hier een stemming over laten plaatsvinden…

    Weet ik zeker dat de nummer twee volgend jaar wel een medaille heeft!

  • markske

    binnen het NHV zijn op dit moment zaken van een groter belang aan de orde…het gaat nu niet meer om 20 medailles of over een viskar maar om een tekort van 7 ton op de begroting…geld dat alle leden binnenkort moeten ophoesten…..het feit dat de spelers, van welke ploeg dan ook, niet door een fatsoenlijke afvaardiging van het NHV-bestuur gefeliciteerd worden, geeft te denken…benieuwd wie er zondagmiddag allemaal in Rotterdam voor het voetlicht treden…er moet gescoord worden, want in 2012 wil men een EK…..het moet niet veel gekker worden…..

    en wat Unne Schijts - what's in a name - betreft: de heer Ramakers was op het moment dat Swift ter ziele ging niet bij de club betrokken in welke functie dan ook…eerst je geschiedenislessen volgen, dan de toets maken….niet zomaar wat roepen…..mocht je inderdaad ‘schijts’ zijn, verdiep je dan in de spelregels….

  • australie

    ja en koop een tom tom

  • markske

    oh, is het die schijts???? Maasbree naar Zwartemeer….sapperdju…..

  • Yes!

    Die zielepiet…………..dat is nou een keer een koppel waar niemand om treurt dat ze gestopt zijn……………..ook al zijn er te weinig koppels!