Hallo,

Met de planning van de voorbereiding in zicht ben ik druk bezig met de organisatie van het jaarlijkse Daaf van Veenendaaltoernooi. Dit toernooi wordt georganiseerd door HV Apollo in Son en is bedoeld voor dames en heren senioren teams uit de 2e en 3e klasse.

Wanneer?

Zondag 24 september

Dagindeling:

Het toernooi start om 10:00 uur en duurt tot en met +/- 17:00 uur. De dag is ingevuld met wedstrijdjes van 20 à 25 minuten (afhankelijk van het aantal aanmeldingen). Aansluitend aan het toernooi speelt Apollo HS 1 een oefenwedstrijd waarna de prijsuitreiking met een mogelijkheid tot BBQ en/of feestavond volgt.

Belangrijk!

Om deel te nemen aan het toernooi vragen wij een borg van €25,- per team. Dit is vanwege de diverse afstanden die er afgelegd moeten worden en wij liever niet voor verrassingen komen te staan dat een team niet op komt dagen. Deze borg krijg je zodra je arriveert weer terug!

Extra

Mocht er in het team een scheidsrechter zitten die het leuk vind een aantal wedstrijdjes te fluiten deze dag dan hoor ik dat graag. Hij / zij zal per wedstrijd één consumptie van ons vergoed krijgen.

Ben je geinteresseerd om deel te nemen aan het toernooi?

Graag ontvang ik voor 1 augustus bericht via telefoonnummer 06-31350630 of elfismits@hotmail.com

Dankje!