Heren 1e klasse oost ronde 6.

  • ReneHVD

    Cabezota HS1 - Minerva HS1: Moet een vrij simpele overwinning worden voor Cabazota

    Duiven HS1 - Blauw Wit HS1: Gezien we in de vorige ronde de beste van de onderste genoemd werden, moeten we deze toch zeker kunnen winnen. Alhoewel het is wel op een zaterdagavond, dus ben benieuwd hoe het gaat.

    Plus Severijn/Heeten HS1 - AES Arnhem HS2: Volgende overwinning voor de thuisploeg, Zie AES ondanks de overwinning vorige week hier niet winnen.

    Udi '96 HS2 - Erica '76 HS1: Ondanks het gebruik van hars, wat ook bij Erica tot de nodige problemen kan leiden, zullen de heren uit Dieren hier wel winnen.

    Quintus HS1 - Erix HS1: Na de verassende nederlaag tegen de Flyers ( die het overigens wel heel goed doen) verwacht ik dat ze met deze wedstrijd een stuk minder problemen hebben.

    Ha-STU HS2 - Flyers, the HS1: Burenruzie? The Flyers gaat hier in ieder geval niet tegen zijn 1e puntverlies oplopen.  

     

  • Hank

    Cabezota - Minerva -> Mannen uit Gaanderen zijn uit en thuis een wereld van verschil. Winst studenten

    Duiven - BW -> Wat is er mis met de zaterdag René? Zorgt voor fitte jongens en een vrije zondag, zou verplicht moeten zijn. Gelijk.

    Heeten - AES -> Denk niet dat Arnhem leent van 1, die zitten niet te wachten op dit lage niveau. Winst Heeten

    UDI - Erica -> Gokje op UDI

    Quintus - Erix -> Moet wel een beetje lachen hoor ‘handbalbal’, de meeste ploegen hier doen de naam hotseknots, zoals jij zegt, eer aan. Winst Quintus.

    HA-STU - Flyers -> Ploeg uit Wijchen is goed bezig en trekken de lijn door.

  • martijnNR20

    Cabezota-Minerva = Cabezota valt weinig over te zeggen

    Duiven-Blau Wit = Kan beide kanten op gaan. ik ga voor Duiven ivm thuisvoordeeltje.

    Heeten-AES = ik ga voor een verrassing en winst AES wie overigens hoger zouden moeten staan.

    Udi-Erica = Dit kan leuk worden als Erica met de bal overweg kan dan is het een winst voor Erica anders Udi

    Quintus-Erix = Quintus afgelopen week verloren van Flyers wat overigens gehaal aan quintus lag en niet dat flyers goed zijn. En Handbalbal zou toch graag willen weten waar jij handbalt dat jij durft te zeggen dat Quintus Hotseknots handbal is. Zou je dnek ik wel niet durven om dat te zeggen ||| 

    HA-STU-Flyers = Flyers is geen sterke ploeg en wij hadden wel met dik 6 punten verschil moeten winnen. Zet de Dekking defensief en Flyers bakt er niks meer van. Laat je ze de Cirkels aanprikken dan kunnen ze winnen van de meeste ploegen. Winst HA-STU als ze luisteren

     

  • ReneHVD

    Hank ik vind er niks mis mee met de zaterdag, ik vond dat altijd heerlijk spelen. (Oké de verre uitwedstrijden in het noorden wat minder) maar dat had weer te maken met vroeg weg en laat thuis. Maar verder vond ik de zaterdag avond heerlijk. Je hebt wat aan de zaterdag en je hebt de zondag inderdaad vrij.

    Maar op 1 of andere manier wordt dat bij deze heren nog niet zo ervaren. Maar ze zullen er normaal gesproken niet minder fit door moeten zijn. Want tja stappen gebeurt daarna pas.

     

  • Badkuup

    Cabezota HS1 - Minerva HS1: Spreekt voor zich

    Duiven HS1 - Blauw-Wit HS1: Stuntje

    Heeten HS1 - AES Arnhem HS2: Heeten klaart thuis dit klusje.

    Udi'96 HS2 - Erica HS1: Eerste overwinning voor Udi.

    Ha-Stu HS2 - The Flyers HS1: Gelijkspelletje.

    Quintus HS1 - Erix HS1: Gelijkopgaande pot. Thuisvoordeel voor Quintus.

  • Karel

    Cabezota HS1 - Minerva HS1: Eevoudige overwinning voor de studenten

    Duiven HS1 - Blauw-Wit HS1: Thuisvoordeel

    Heeten HS1 - AES Arnhem HS2: Heeten thuis gaat winnen van Arnhem

    Udi'96 HS2 - Erica HS1: Overwinning voor Erica ondanks de hars.

    Ha-Stu HS2 - The Flyers HS1: Eenvoudige overwinning voor de mannen uit Wijchen

    Quintus HS1 - Erix HS1: Ik hoop dat Erix hier de overwinning pakt.