Heren 1e klasse oost ronde 5

  • ReneHVD

    Na 2 voor ons desastreus verlopen rondes op naar ronde 5.

    AES Arnhem HS2 - Ha-STU HS2: 2 ploegen die nog niet heel goed presteren, ik verwacht de eerste punten voor AES

    Minerva HS1 - Udi '96 HS2: Minerva in eigen hal duidelijk de sterkere van de 2.

    Erica '76 HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1: Ook hier kies ik voor het thuisvoordeel, al zal het geen makkelijke overwinning worden.

    Blauw Wit HS1 - Cabezota HS1: Thuisvoordeel of niet, dit gaat Cabezota nooit verliezen.

    Erix HS1 - Duiven HS1: Na 2 nederlagen is een overwinning nodig voor Duiven, ondanks de hoge notering van Erix, moet Duiven dit wel kunnen winnen.

    Flyers, the HS1 - Quintus HS1: Ondanks de prima start van de Flyers en het altijd een lastige uitwedstrijd is, verwacht ik dat Quintus hier de punten wel gaat meenemen.

  • Hank

    AES - HA-STU -> AES kan aanvullen met 1, winst dus

    Minverva - UDI -> Vaak genoeg over de Pol gehad, thuis winst

    Erica - Heeten -> Gokje op Heeten

    BW - Cabezota -> De kampioen van deze klasse zal weinig tot geen punten verspelen. Ze willen niet promoveren dus afwachten hoe dat gaat aflopen

    Erix - Duiven -> Duiven lijkt wel heel erg weg te zakken, wat is dat toch. Ook hier een nederlaag voor ze.

    Flyers - Quintus -> Thuisploeg is aardig sterk maar Quintus acht ik beter.

  • martijnNR20

    AES Arnhem HS2 - Ha-STU HS2:

    denk dat hier AES toch wel de punten pakt zeker als er met hars gespeeld word

    Minerva HS1 - Udi '96 HS2:

    mee eens Minerva thuis altijd moeilijk te verslaan

    Erica '76 HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1:

    Dit word een pittig potje denk dat Erica toch de betere is naar wat ik tot nu toe gezien heb dus overwinning voor erica

    Blauw Wit HS1 - Cabezota HS1:

    Simpel No. 1 van deze competitie gaat hier gewoon winnen. Maar als ze niet willen promoveren waar gaan ze de punten laten liggen??

    Erix HS1 - Duiven HS1:

    Heb duiven gezien is niet heel bijzonder leuke middenopbouwer maar voor de rest valt het tegen. Als de coach zijn hoofd koel kan houden en daarmee ook zijn team dan kleine kans om te winnen. Toch ga ik voor Erix acht ze sterker en thuisvoordeel

    Flyers, the HS1 - Quintus HS1:

    Als wij ons hoofd koel houden en ons eigen spel spelen gaan wij hier winnen.

  • Karel

    AES Arnhem HS2 - Ha-STU HS2: Eerste overwinning voor de Arnhemmers

    Minerva HS1 - Udi '96 HS2: Eenvoudige overwinning voor Minerva.

    Erica '76 HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1: Teams die denk ik aan elkaar gewaagd zijn. Gelijkspel

    Blauw Wit HS1 - Cabezota HS1: Simpele overwinning Cabezota

    Erix HS1 - Duiven HS1Erix doet het tot nu toe verassend goed, ik weet hun team niet ten opzichte van vorig jaar. Quintus tegen Duiven gezien afgelopen weekend en Duiven is naar mijn mening beetje teveel afhankelijk van de linkeropbouwer en de middenopbouwer qua. Door het thuisvoordeel ga ik toch voor Erix

    Flyers, the HS1 - Quintus HS1: Leuke wedstrijd. Flyers goed bezig, maar ik denk toch dat ze hier gaan verliezen van Quintus.

  • martijnNR20

    radonvic

    Oo

     

    ben ik mee eens:i 

     

  • Badkuup

    AES Arnhem HS2 - Ha-Stu HS2

    AES Arnhem gaat hier de eerste punten pakken. Ik verwacht dat Ha-Stu geen versterking van het 1e meekrijgt.

    Minerva HS1 - Udi '96 HS2

    Minerva thuis, punten blijven in Gaanderen.

    Erica '76 HS1 - PLUS Severijn / Heeten HS1

    De heren uit Heeten hebben de smaak te pakken. Ik verwacht een nipte overwinning voor Heeten.

    Blauw-Wit HS1 - Cabezota HS1

    Volgens mij heeft Blauw-Wit vorig jaar in de 2e klasse nog een puntje kunnen pakken tegen de Tukkers. Ik ga voor een stuntje. De punten worden in Ruurlo gedeeld.

    The Flyers HS1 - Quintus HS1

    De nr. 2 tegen de nr. 4. Een interessante wedstijd. Twee ploegen die in mijn optiek gelijkwaardig zijn. Quintus heeft vorige week indruk gemaakt met de grote overwinning tegen Duiven. Verwacht daarom dat de Hengeloërs de punten meenemen richting Leemreis.

    Erix HS1 - Duiven HS1

    Twee ploegen die vorige week een pak slaag hebben gekregen. Ik schat Erix hoger in dan Duiven. Tevens ook thuisvoordeel. De punten blijven in de Hamalandhal.

     

  • ReneHVD

    Handbalbal,

    Je hebt helemaal gelijk, ik zal Duiven nooit laten verliezen, ook niet tegen de sterkere ploegen,

    Of we de beste zijn van de onderste ploegen dat zullen we aan het einde van het seizoen zien. We hebben nu Quintus die afgelopen weekend voor mij verrassend verloor van de Flyers, en Cabazota al gehad.

    Wij verloren door toedoen van ons eigen slechte spel de wedstrijd tegen Erix, en dat waren inderdaad hele dure punten. En daar baalde ik ook goed van want dat was verre van nodig geweest, maar daar is niks meer aan te doen.

    Volgende week gaan we het opnieuw proberen, en als we dan eenmaal weer in de goede swung zitten dan kan het opeeens maar weer zo gaan lopen.