Ondanks dat er vorige week maar 2 mensen waren die een voorspelling durfde te wagen, zet ik hem er gewoon weer op.
Geen echt verrassende uitslagen hooguit in de grootte van de verschillen.
Udi en Ha-Stu hebben wel hele grote nederlagen moeten slikken,
Nu voor ronde 2:
Plus Severijn/Heeten HS1 - Erix HS1: Ondanks de koppositie na de 1e ronde vond ik Heeten geen slechte ploeg hebben, ze zullen denk ik thuis ook de punten binnen halen, ook al zal het een spannende pot worden.
AES Arnhem HS2 - Erica '76 HS1:
Erica heeft het goed gedaan tegen Quintus ook al hebben ze wel verloren, maar AES is voor mij nog steeds een grote onbekende, toch denk ik dat de punten mee gaan naar Dieren als AES met dezelfde groep speelt als vorige week.
Quintus HS1 - Cabezota HS1:
Dit vind ik wel een hele interessante wedstrijd, Het verdedigd sterke Quintus zal in eigen huis de punten wel binnen houden denk ik.
Udi '96 HS2 - Duiven HS1:
Udi vorige week een behoorlijke nederlaag geleden tegen Cabezota, hoe het kwam, onderschatting of zat er gewoon niet meer in ik weet het niet. Ook deze week zullen ze geen punten overhouden aan de wedstrijd want die zullen mee gaan naar Duiven,
Flyers, the HS1 - Minerva HS1:
Flyers uit altijd lastig, zal ook te lastig blijken voor Minerva en de punten zullen dan ook in Wijchen blijven.
Ha-STU HS2 - Blauw Wit HS1:
De laatste wedstrijd voor deze week, maar na de uitslag van vorige week heb ik weinig hoop voor Ha-Stu deze week, ook niet in de eigen hal, Blauw wit zal de punten dan ook mee naar huis nemen.