Voorspellingen HS1 Limburg week 40

  • Opperhoofd

    Eerste ronde van de heren senioren 1 in limburg, wat denkt iedereen wat het dit weekend gaat worden?

    Hercules'81 HS1 - Zwart Wit HS2 Hercules gaat met een ruime selectie van twee teams de punten in huis houden, tenzij zwart wit versterking heeft van het eerste team. Als ze met een jong 2e team komen blijven de punten in Reuver. +4 voor Hercules

    Blerick HS1 - Vlug en Lenig HS2 Heeft V&L echt de nodige versterkingen gehaald? en heeft Blerick weer vooral gevoetbald in de voorbereiding? Het gaat beide geen invloed hebben op de resultaten, want Blerick houdt de punten thuis op basis van ervaring. +9 voor Blerick

    Targos Bevo HC HS3 - Vios HS1 Vorig jaar deelden ze de punten aan het eind van het seizoen. Eerst Vios een overwinning in de competitie en vervolgens Bevo in de beker. Dan heeft bevo puntverlies geleden tegen BSAC, wat als Bevo kampioenskandidaat is een knappe prestatie van BSAC is. Spannende wedstrijd, maar Vios neemt revenge op de beker wedstrijd. +2 voor vios.

    Eksplosion '71 HS1 - Swift 2000 HS2 Beide teams vorig jaar overleeft in de eerste klasse een wedstrijd waar het dubbeltje beide kanten op kan vallen. Toch verwacht ik dat de reserves van swift de punten mee naar huis nemen. +3 voor swift.

    Beekse Fusie Club HS3 - Gemini (V) HS1 Een strijd in t zuiden. Naar horen zeggen heeft BFC wederom een goed team, welke als nieuwkomer (weliswaar vervanger van BFC 2) kunnen gaan verrassen. +5 voor bfc

  • Cirkeltjes

    Hercules'81 HS1 - Zwart Wit HS2 ZW1 speelt pas op zondag, dus zullen hier ongetwijfeld jongens van 1 meedoen (gewoon omdat het kan!). Ook dan zullen ze het lastig krijgen tegen Hercules'81. Deze ploeg boekt elk jaar progressie. Ik denk dat hercules met 2 verschil weet te winnen.

    Blerick HS1 - Vlug en Lenig HS2 Veel verhalen gehoord over de versterking bij VenL, maar kloppen deze ook? Blerick een aantal routiniers verloren, dus ook even afwachten wie zich daar weer allemaal paraat meldt. Blerick moet nog warmdraaien dus wint met 2 verschil.

    Targos Bevo HC HS3 - Vios HS1 Bevo wint hier eenvoudig. +5

    Eksplosion '71 HS1 - Swift 2000 HS2 Swift zou hier veel jeugd gaan inpassen. Deze komen denk ik tekort tegen Eksplosief. +4 Tegelen

    Beekse Fusie Club HS3 - Gemini (V) Even de uitslagen van afgelopen seizoen bekeken. BFC heeft het daar 2 keer heel lastig gehad tegen Gemini 2. Zal dus denk ik een spannende pot worden met kleine verschillen. Ik gok op een gelijk spelletje

  • Wandelgang

    Hercules'81 HS1 - Zwart Wit HS2 Ik verwacht zwart wit omdat er jongens van 1 meedoen.

    Blerick HS1 - Vlug en Lenig HS2 Lastig te zeggen. Blerick oud en ervaren, V&L altijd maar de vraag wie er meedoet. Gelijkspelletje?

    Targos Bevo HC HS3 - Vios HS1 Bevo wint dit als ze inderdaad kampioenskandidaat nr 1 zijn.

    Eksplosion '71 HS1 - Swift 2000 HS2 Eksplosion wint hier, swift kwam vorig jaar ook tekort.

    Beekse Fusie Club HS3 - Gemini (V) Bfc oude en ervaren ploeg, zeer sterk in de derde helft. Gemini verwacht ik in de middenmoot, net als BFC. Ook een gelijkspelletje.