2 divisie B heren 1ste ronde

  • Fresh Prince

    Zo nog 2 weken te gaan, vol in de voorbereiding, kan/wil er al iemand een voorspelling doen.. Het is al enige tijd geleden dat ik een aantal teams heb zien spelen dus hier volgt een wilde gok:

    Swift Helmond - Hercules 2 26-20

    Oliveo - Swift 2000 21-27

    BFC - Snelwiek 22-20

    Heerle - White Demons 24-24

    Rapiditas - Habo'95 18-26

  • Desperados

    Zo aan je voorspellingen te zien is dit inderdaad een hele WILDE gok.

    Kan niet wachten op het begin van het seizoen!

    Swift Helmond - Hercules 2 28-23

    Oliveo - Swift 2000 28-27

    BFC - Snelwiek 24-31

    Heerle - White Demons 22-28

    Rapiditas - Habo'95 21-25

  • Woesten Baer

    Nou, nieuwe rondes nieuwe kansen. Reeds bekenden, aangevuld met nieuwe teams…..

    Hier ook een wild gokje:

    Swift Helmond - Hercules 2: 23-21

    Oliveo - Swift 2000: 23-25

    BFC - Snelwiek: 24-20

    Heerle - White Demons: 25-22

    Rapiditas - Habo'95: 23-23

    Het zal me benieuwen!

  • wie weet waar willem wever woont

    Volgens mij is bij Oliveo een gedeelte gestopt ( belangrijk gedeelte) Dus tenzij er een aantal toch zijn doorgegaan ben ik wel benieuwd hoe ze dat verlies gaan opvangen. Ik heb ze vorig jaar zien spelen en zelfs met die spelers erbij had ik al niet het idee dat ze echt wat in de 2e divisie te zoeken hebben.

    Tenzij ze de luchtballon weer opblazen, voorzie ik een kansloos seizoen….

  • peppi

    Woesten Baer,

    niet zo voorzichtig zijn hoor.

    heb vertrouwen in je team en de punten blijven in Weert

  • Oliveo

    Oliveo heft met 22-16 van Rapiditas gewonnen (2 x 20 min) en met 33-28 verloren van US (3 x 20 min) Oliveo maakte geen slechte indruk op mij.

  • Peter

    Swift Helmond - Hercules 2:

    Stja wat zullen we hierop zeggen. Thuis dan. 21-20.

    Oliveo - Swift 2000:

    Swift is geen wereldploeg. Oliveo 25-21.

    BFC - Snelwiek:

    Top 3 kandidaten. Snelwiek hetzelfde gebleven. BFC eerste wedstrijd na weer een nieuw jaar met nieuwe spelers. 25-29.

    Heerle - White Demons:

    White Demons nagenoeg hetzelfde gebleven. Heerle ook nagenoeg. Spannende pot. 25-24 Heerle.

    Rapiditas - Habo'95:

    Weer een harsloos team erbij. Doe maar gelijk 21-21.

    Niveau is er niet vooruit op gegaan. Plus weer maar 1 degradant aangezien 11 teams.

  • kokkie

    logisch toch dat het niveau niet vooruit gaat als er 3 ploegen doorschuiven naar de 1e divisie

    ik denk wel dat het een leuke competitie gaat worden. hier mijn voorspellingen:

    Swift Helmond - Hercules 2: Swift Helmond heeft uitgesproken kampioen te willen worden, en dat als promovendus. Gedurfd hoor. Kunnen ze meteen hun eerste wedstrijd laten zien of die ambitie juist is of toch nog een brug te ver.

    Oliveo - Swift 2000: ik heb oliveo zien spelen….leuke frisse snelle ploeg. ze gaan menig ploegje verrassen, zeker als ze thuis spelen. Swift 2000 is hun eerste slachtoffer.

    BFC - Snelwiek: BFC is gehandicapt de eerste paar weken van de competitie…….snelwiek pakt hier makkelijk de punten.

    Heerle - White Demons: White Demons met Roel Verhoeven is de kampioenskandidaat. ze willen weer zsm terug naar de eerste divisie. een ambitie die volgens mij haalbaar is.

    Rapiditas - Habo'95: tja….2 ploegen waar enkele sterke spelers zijn weggegaan…..denk dat het harsloze thuisvoordeel de doorslag gaat geven.

  • witte ster

    Welke sterke spelers zijn er dan weggegaan bij habo volgens jou peter?

  • number jumber 2

    Swift Helmond - Hercules 2 Swift 4 verschil. (in mijn ogen geen titelkandidaat maar kunnen het thuis iedereen lastig maken.)

    Oliveo - Swift 2000 Swift 5 verschil. (denk dat swift 2000 gewoon net iets beter is)

    BFC - Snelwiek Hmmm moeilijk denk toch BFC 3 verschil.

    Heerle - White Demons Heerle 7 verschil (is niet meer veel over van het grote white demons)

    Rapiditas - Habo'95 Puntjes gaan denk ik mee naar boekel met redelijk verschil 7 meer voor boekel boerkes!