Voorspelling ronde 1 Heren Hoofdklasse C

  • HC Heren

    NOAV - G.H.V. HS1: GHV een van de titelkandidaten, van NOAV zijn een aantal spelers naar Duitsland en 1 naar Venlo. GHV wint.

    P.S.V. - Zwart Wit HS1: PSV voor mij onbekend. Gelijk spelletje

    Dongen HS1 - Internos: Spannende pot denk ik, waarbij Dongen de punten thuis zal houden.

    Bergeijk HS1 - Olympia '89: Olympia voor mij de andere titelkandidaat. Zullen hier gewoon winnen!

    HandbaL Venlo HS2 - handbalshop.nl/Witte Ster '75: Venlo 1 draait goed, zullen vast wat reserves meedoen bij 2. Zal spannend worden. Denk dat de punten in Venlo blijven!

    Suc6!

  • HCH2

    Waar ik van de week nog winst voor alle uitploegen voorspelde waarbij dikke winst voor Zwartwit en Olympia, dicht ik PSV toch de enige thuiswinst toe.

    Dit ligt meer aan PSV die toch ongemerkt spelers erbij hebben gekregen dan aan Zwartwit dat door het verlies van hun middenopbouwer 8 doelpunten per wedstrijd mist.

    Dit betekent voor ZW dat ze het van hun basis zes moeten hebben en het wisselen zolang mogelijk moeten uitstellen .Gezien bij Swift afgelopen weekend

  • Voorspelling

    NOAV - G.H.V. HS1: GHV wint. Een van de enige teams die het Olympia waarschijnlijk nog een beetje lastig kan maken op weg naar een kampioenschap denk ik.

    P.S.V. - Zwart Wit HS1: Wat speelt er nog bij PSV is de grote vraag. Ik schat ze wel hoger in dat Zwart Wit.

    Dongen HS1 - Internos: Spannende pot denk ik, waarbij Dongen de punten thuis zal houden.

    Bergeijk HS1 - Olympia '89: Olympia moet dit jaar gewoon kampioen worden zonder al te veel tegenstand. Er zijn naar ik heb vernomen spelers van M.H.V. heren 1 overgekomen naar Olympia en met het team dat ze al hadden schat ik ze veruit het sterkste in! Bergeijk zal waarschijnlijk niet veel tegenstand kunnen bieden. Olympia rent, of speelt ze kapot denk ik.

    HandbaL Venlo HS2 - handbalshop.nl/Witte Ster '75: Bij Venlo is het net als bij PSV de vraag, wie speelt er mee. Witte ster thuis altijd moeilijk te kloppen, maar uit geef ik Venlo ook een kansje. Gelijkspel.