3e ronde dames 1e divisie. wat wordt het?

  • evert

    Topper Kwiek - Bentelo ik denk winst voor Kwiek

    Topper Borhave - Fortisimo winst voor de thuisploeg

    Andere voorspellingen?

  • OG

    PSV - Targos Bevo HC, weet ik niet. Bevo sterker maar in Eindhoven wordt zonder hars gespeeld, 20-20

    Klink Nijland/Kwiek - Bentelo, druk bij Bentelo, Kwiek thuisvoordeel en al wat vertrouwen getankt, 27-24, Bentelo begonnen met zwaar programma pff

    FIQAS/Aalsmeer - WPK/Westlandia, Thuis wint Aalsmeer, goede start van degradant eredivisie en Westlandia, ben benieuwd 24-21

    DSDV - Nieuwegein, eerste punten voor DSVD 25-21

    United Breda - VENECO/VELO, nog geen idee van maar gezien uitslagen t/m heden 20-20

    Virto/Quintus 2 - Westfriesland/SEW 2 30-20 conform verhoudingen ds 1 teams

    Borhave - GOconnectIT/Fortissimo 30-20 Fortissimo kan het niet opbrengen zonder kleefmiddeltje, Borhave betere ploeg tevens.

    Blijven dus flink wat ploegen ongeslagen verwacht ik en veel op 0 punten, krijgen we tweedeling in competitie (mijn verwachting) of weer zo’n doldwaas seizoen met tussen nr. 10 en 3 maar een paar puntjes?

  • OG

    Veel aanvullingen…. nog eens proberen….

  • opbouwster

    Bij Kwiek - Bentelo geweest. Lekkere pot handbal gezien van 3 kanten. Kwiek dat iets slimmer was, Bentelo die steeds terug kwam en bleef vechten voor de punten. En de scheidsrechters die de 2 ploegen lekker lieten ballen, helaas hebben wij geen punten. Maar wel een lekkere pot handbal gezien.