Tikkie Terug

  • Oranje Boven

    Tikkie Terug

    Wat kan deze meid schrijven zeg (:P)

  • twenthe

    Complimenten

  • hagenees

    …ja en ze heeft nog gelijk ook. helaas wordt er bij de bond nog steeds met een gekleurde bril geselecteerd. of het nu de mannen/jongens zijn of de dames/meisjes. zolang we niet iemand van “: buitenaf” er bij halen zal het altijd rommelen in de marge blijven. bij de heren zie je toch weer de nodige hurry-up spelers en bv van aalsmeer en bevo. niets ten goede van die jongens maar denk niet dat ze er in kroatie of noorwegen erg van wakker liggen dat er een paar van bevo, hurry-up en/of aalsmeer mee doen. en bij de dames eigenlijk precies hetzelfde. maar ja met ja-knikkers is het voor de keuze-heren(nog steeds geen dame-s) nog steeds goed appelen eten. je krijgt geen tegenwind en zo voorkom je allerlei discussies. en nog even een advies: ruben-go for it, just like daley blind, zijn vader is ook keuzeheer maar door zijn talent en doorzettingsvermogen is hij er toch gekomen. maar er komen is 1 er blijven is nog veeeeeel moeilijker(zonder je pa)

  • Frans R

    Beter dan Witjens, maar ik had toch liever de Aristos Ultras gehad. Hadden ook gesolliciteerd bij Schets.

  • Gert

    Met hartzeer over een mislukt kort dalfsen verleden

  • @gert

    @gert: onzin!!! tikkie terug schrijft wat je in heel handballend Nederland hoort langs de kant en op de tribunes. Zij durft te schrijven wat veel handballiefhebbers vinden. Bovendien steekt ze niet onder stoelen of banken wat ze van haar eigen handbalkwaliteiten vind, daar begint ze zelfs mee. En Gert, een goed verstaander hoort deze geluiden zelfs op de (nieuwe) tribune van Dalfsen. Het is te opvallend en evident om te kunnen negeren en zeer schadelijk voor de sport.

    Bondstrainers hebben blijkbaar carte blanche. Dit niet in de laatste plaats door het enorme gebrek aan liquide middelen bij het nhv dat zich uit armoede conformeert aan trainers die het zich kunnen permiteren om voor een onkostenvergoeding te werken. Het gaat deze mensen dus om de sportieve uitdaging en daarvoor eisen ze dan carte blanche zodat het hen sportief wat oplevert bij de club die ze trainen. Win win situatie heet dat in managementtaal. Prijs die we daarvoor betalen: Het offeren van talent voor lievelingen en familie.

  • @@gert

    Een balletje er leuk in kunnen gooien is helaas niet genoeg, 10 minuten leuk kunnen ballen ook niet. Het gaat om het geheel. De opleiding bij Dalfsen is daar volgens mij totaal op gericht. Deze meiden bouwen een enorme conditie op, doen heel veel (buitenlandse) ervaring op en worden (zijn) dus ook uiteindelijk in ieder geval in Nederland de meest allround speelsters die er rondlopen.

    Ik vind het alleen maar logica dat dus uit dit team meiden doorstromen naar een A selectie. Ze hebben het gewoon goed voor elkaar daar in Dalfsen ….. En wat betreft het stuk van Tikkie Terug: iedereen zijn eigen mening zou ik zeggen.

  • @@@gert

    Helemaal eens. Zolang er nog steeds Nederlandse clubs zijn die aan Dalfsen vragen of daar niet wat minder getraind kan worden zodat de competitie leuker wordt kunnen de handbalsters met ambitie nergens anders heen. Dan is de kans dat zo'n speelster Oranje haalt natuurlijk ook groter. Ik zou zeggen, hou op met zeuren, organiseer de boel en ga de strijd aan. Als ze het in Dalfsen voor elkaar krijgen moet het elders toch ook kunnen?

  • Theo

    Razende reporter, wij kennen jouw schrijfwijze bij de verslagen van Kwiek en E & O, we gaan genieten. Veel succes.

  • Donald

    @@gert Schreef:

    ——————————————————-

    > Een balletje er leuk in kunnen gooien is helaas

    > niet genoeg, 10 minuten leuk kunnen ballen ook

    > niet. Het gaat om het geheel. De opleiding bij

    > Dalfsen is daar volgens mij totaal op gericht.

    > Deze meiden bouwen een enorme conditie op, doen

    > heel veel (buitenlandse) ervaring op en worden

    > (zijn) dus ook uiteindelijk in ieder geval in

    > Nederland de meest allround speelsters die er

    > rondlopen.

    > Ik vind het alleen maar logica dat dus uit dit

    > team meiden doorstromen naar een A selectie. Ze

    > hebben het gewoon goed voor elkaar daar in Dalfsen

    > ….. En wat betreft het stuk van Tikkie Terug:

    > iedereen zijn eigen mening zou ik zeggen.

    Met opleiding bedoel je waarschijnlijk “aanpak”. Het opleiden wordt door andere clubs gedaan en Dalfsen plukt daar de vruchten van.