3e ronde eerste divisie heren

  • supporter

    Alle thuisspelende ploegen gaan winnen.

    Handbal Venlo – WHC Venlo is goed bezig. Weer een ruime winst. 28-21

    Atomium – Targos Bevo2 Lastig. Atomium niet sterk maar wel het voordeel van een thuiswedstrijd. 22-21

    Kras Volendam – Lagerhuis Mill/MHV. Wordt tijd voor Volendam. 26-24

    Sittardia – AHV Achilles. Sittardia veel beter. 25-18

    HARO Rotterdam – Quintus 2. HARO heeft wat recht te zetten. 32-27

    DIOS – Havas. Havas gewoon te zwak tegen middelmatig Dios. 27-23

    FiQAS/Aalsmeer 2 - Gemini Duidelijk voor Aalsmeer 26-18

  • ..........

    Handbal Venlo - WHC Venlo goed bezig zullen winst pakken. 25-21

    Atomium - Targos Bevo 2 klein verschil voor Bevo. 22-23

    Kras Volendam - Lagerhuis Mill/MHV winst voor Volendam. 27-24

    Sittardia- AHV Achilles ruime winst voor Sittardia 29-21

    HARO Rotterdam - Quintus 2 Mindere start competitie voor HARO pakken eerste winst. 28-23

    DIOS - Havas Dios fysiek te sterk 25-20

    FIQAS/Aalsmeer 2 - Gemini gemakkelijke overwinning voor Aalsmeer 32-21

  • Jos

    Opvallend veel wedstrijden eindigen in een gelijk spel of nipte overwinningen.

    Teams zijn dus redelijk aan elkaar gewaagd.

    Voor mij nu al 1 titelfavoriet en dat is Venlo.

    Ik heb ze nog niet zien spelen maar vond het vorig seizoen al best een aardig team en zijn sterker geworden.

    uitslagen zijn ook overtuigend tot nu toe.

    Handbal Venlo - WHC gezien bovenstaande winst voor Venlo

    Atomium - Targos Bevo Atomium in de harsloze thuishal zouden kunnen verrassen dus winst Atomium

    Kras Volendam - Lagerhuis Mill/MHV winst voor Volendam Volendam nog geen punten maar handballend wel beter dan Mill dus winst Volendam

    Sittardia- AHV Achilles ik gun Sittardia de ongeslagen status dus Sittardia

    HARO Rotterdam - Quintus 2 Haro, talentvol maar jong team nog geen overwinning. Quintus zal lastig worden maar ze zouden hem moeten kunnen winnen

    DIOS - Havas Dios fysiek te sterk Dios gaat wel winnen maar zijn voor mij geen favoriet voor een kampioenschap wat verwacht werd.

    seizoen is nog jong maar het gebrek aan trainingsuren moet ze een keer op gaan breken

    FIQAS/Aalsmeer 2 - Gemini Dat zal normaal gesproken een makkelijke overwinning voor Aalsmeer moeten zijn.

    Ook ik ga dus voor de thuisspelende teams maar een uitgemaakte zaak is het zeker niet daar zijn de verschillen te klein voor.

    Succes allen!

  • Dirk

    Handbal Venlo - WHC

    Atomium - Targos Bevo 2

    Kras Volendam - Lagerhuis Mill/MHV

    Sittardia- AHV Achilles

    HARO Rotterdam - Quintus 2

    DIOS - Havas

    FIQAS/Aalsmeer 2 - Gemini

  • Zwarte Piet

    lle thuisspelende ploegen gaan winnen.

    Handbal Venlo – WHC Venlo duidelijk beter op dreef dan vorig jaar, moet ook bij gezegd worden dat het niveau minder is geworden. Des al niet te min zijn ze lekker bezig.

    Tegen WHC wordt het minder makkelijk maar ze winnen wel 29-26

    Atomium – Targos Bevo2 tsja lastig te voorspellen, geen hars, jong tegen oud. ik zeg gelijkspel 21-21

    Kras Volendam – Lagerhuis Mill/MHV. Had Volendam hoger ingeschat. Ik neem aan dat ze thuis gaan winnen 25-21

    Sittardia – AHV Achilles. Sittardia thuis spelen leuk en technisch handbal gaan hier duidelijk winnen 28-20

    HARO Rotterdam – Quintus 2. HARO minder goed begonnen als verwacht, dit weekend tegen Quintus 2 gaan ze wel de punten binnen slepen.

    Zeker omdat Quintus niet de mogelijkheid heeft om 1ste spelers mee te nemen. 31-23

    DIOS – Havas. DIOS thuis nagenoeg onverslaanbaar gaan hier winnen tegen de open dekking van Havas 29-22

    FiQAS/Aalsmeer 2 - Gemini Aalsmeer goede ploeg buiten het feit of dat er jongens mee doen van het 1ste,

    Walk over 34-21

    Iedereen weer succes dit weekend

  • Witte piet

    Handbal Venlo – WHC : Venlo gaat de punten thuis houden. Zijn net wat beter dan WHC denk ik, zeker thuis. 28-20

    Atomium – Targos Bevo2 : Gokje winst Bevo, maar zal vast nipt zijn. 22-24

    Kras Volendam – Lagerhuis Mill/MHV. MHV is niet meer wat het geweest is, maar Volendam heeft ook nogal eens een off-day. En wat doet er daar mee? Gokje Mill gaat stunten. Wordt waarschijnlijk wel een “saaie” pot met vrij weinig scores in dat geval. 20-22

    Sittardia – AHV Achilles. Puntjes blijven in Sittard. Makkelijk ook denk ik. 29-19

    HARO Rotterdam – Quintus 2. HARO revancheert zich voor de zeperd in Mill. Al wordt het lastig. 25-23

    DIOS – Havas. DIOS heeft waarschijnlijk een erg makkelijke middag. 33-22

    FiQAS/Aalsmeer 2 - Gemini: Wat voor DIOS geldt geldt misschien nog wel meer voor Aalsmeer dit weekend. Easy speeldag. 35-21

    Iedereen succes dit weekend

  • Desperados

    Handbal Venlo – WHC : Venlo Houdt de punten thuis, al zal dit niet gemakkelijk gaan. 26-22

    Atomium – Targos Bevo2 : De zwakkere broeder uit rotterdam zal thuis punten moeten pakken om te overleven, gaat ze tegen bevo niet lukken 21-24

    Kras Volendam – Lagerhuis Mill/MHV. Volendam houdt hier de punten thuis 25-21

    Sittardia – AHV Achilles. Sittardia overtuigend in de eerste 2 wedstrijden, word met gemak 3 op rij tegen achilles. 28-17

    HARO Rotterdam – Quintus 2. HARO herstelt zich na vorige week, makkelijk word het niet 23-22

    DIOS – Havas. DIOS zal meer problemen hebben met havas als vooraf gedacht. 25-22

    FiQAS/Aalsmeer 2 - Gemini: Aalsmeer walst heen over de zoetermeerders. 34-21

  • malukutengara

    Handbal Venlo – WHC : Venlo

    Atomium – Targos Bevo2 : Bevo

    Kras Volendam – Lagerhuis mill/MHV: mhv

    Sittardia – AHV achilles: sittardia

    HARO Rotterdam – Quintus 2. HARO

    DIOS – Havas. DIOS

    FIQAS/Aalsmeer 2 - Gemini: Aalsmeer

  • Scheidsrechter

    Venlo - whc. 23 -20. Geen fraaie wedsrijd, Venlo wel de gehele wedstrijd voor gestaan en de terechte winnaar.

    Zorgen maak ik mij wel over het niveau van de scheidsrechters. Deze waren zeer slecht, kenden geen enkel voordeel, gaven 2 minuten tijdstraf wanneer de gehele zaal het niet begreep en waren continu in discussie met spelers.

    Waren gelukkig wel consequent en floten aan beide kanten alles kapot.

    Hebben we echt geen betere koppels meer?

  • Jonathan

    @scheidsrechter

    De “minst slechte” scheidsrechters mogen in de eredivisie fluiten. En de beste scheidsrechters van Nederland mogen in de beneliga fluiten. Dus het niveau van de scheidsrechters zal alleen maar slechter worden.

    Overigens, volendam met 0 uit drie zal wel gaan vragen om spelers bij het eerste want het spelersmateriaal is niet goed en de coach… Tja ze kunnen aan de bak in de Volendam.