interviewfabian van olphen

  • hagenees

    voor alle huidige nederlandse tophandballers/sters: luister eens goed naar het interview met fabian van olphen op handbal startpunt. hiervan kun je leren hoe je 12 jaar aan de top in duitsland kan staan. dit is het ultieme bewijs dat de echte top maar voor een klein aantal spelers/speelsters is weggelegd.

    Fabian van Olphen geniet wekelijks in het handbalgekke Duitsland. De voormalig aanvoerder van het Nederlands handbalteam speelt sinds 2005 voor SC Magdeburg. De tribunes zitten iedere wedstrijd bomvol. “Mensen in Nederland hebben geen flauw benul wat hier speelt.” NOS verslaggever Richard van der Made zocht Van Olphen op tijdens de thuiswedstrijd tegen Frisch Auf Goppingen (32-32).

  • wij ook?

    Hoe kunnen wij het tij keren en wat is jouw bijdrage?

  • hagenees

    geef me 2-3 miljoen euro per jaar. dan zorg ik voor de juiste spelers en internationale technische staf. misschien kunnen we dan, als anderen dit voorbeeld volgen, over een paar jaar ook eens een handbalwedstrijd in bv de arena in amsterdam spelen voor 45.000 man. maar dan moet eerst het roer volledig om binnen het nhv. dus geen amateurs meer maar professionals gaan dan het beleid bepalen. binnen 5-10 jaar gegarandeerd succes!(zo is men destijds(eind zestiger begin zeventiger jaren) ook in frankrijk en spanje begonnen en zie waar die nu staan op de wereldranglijst)

  • wij ook?

    Eureka!

    De oplossing is er. Hagenees zorgt voor 2 miljoen, wordt directeur van het NHV en brengt ons aan de top.

    Ik neem tenminste aan dat je nog ergens in een sok dat geld hebt liggen. Zo niet en jij brengt het niet in, dan neem ik aan dat je weet hoe die miljoenen binnen te halen.

  • Peter

    Er loopt toch een chinees rond in Den Haag……………………….

    misschien ………………..