Sfeerreportage Aristos Ultras RTV-NH

  • Bearded Woman

    Voor de liefhebbers: RTV-NH heeft een itempje gemaakt over de Ultras van Aristos.

    Lijpe gasten. :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Garzu30uK98&list=PLBfSc2vvwFwwC8o3NiafQmHoZ2vra3F-z

  • Sofoklos

    Zo te zien zorgen die mannen voor behoorlijk wat sfeer en volgens mij nog op een hele positieve, jolige en vriendelijke manier. Zoals het heurt. Een dikke prima!

  • Jos

    alle promotie voor het handbal is goed

    Je kan het wel of niet wat vinden, ze brengen iig wat leven in de handbalbrouwerij

    Dus wat mij betreft ga zo door zolang het ook wel met een stukje respect voor de tegenstander gaat.

    Ik als tegenstander vind het grappig

  • Mike

    Vind ze vaak ook wel grappig, maar ken genoeg mensen die minder om deze jongens kunnen lachen. Vooral in hun stukjes op facebook zoeken ze het randje op.

  • Sander

    Ik kan hier niet om lachen. Ik mag hopen dat we handbal een beschaafde sport blijven houden en dit soort mensen blijven weren. In je blote borst langs het veld springen…kijk gewoon naar de wedstrijd!!

  • De Leeuw

    Ik vind de voorzitter maar eng. Hij hoort zichzelf wel erg graag prate. Eerst een verhaal op handbalstarptunt, nou op de TV.

  • de ekte

    Mooi toch eindelijk wat leven in de brouwerij! Weer eens watnieuws en anders dan stil zitten en klappen. Zolang ze respect houden is het toch schitterend. Niet allemaal zo serieus nemen stelletje zuurpruimen!

  • Zielig

    Een advies voor mensen die vinden dat dit niet door de beugel kan; wordt lid van een schaak of damvereniging. Echt zielig dat mensen negatief kunnen zijn over dit soort initiatieven. Pure jaloezie.