1e ronde heren 1 divisie

  • Wie weet

    de eerste ronde van het seizoen, wat zal het gaan worden:

    Venlo - Atomium

    Volendam - Havas

    Sittardia - Quintus

    Haro Rotterdam - W.H.C.

    AHV Achilles - Gemini

    Fiqas Aalsmeer - lagerhuis Mill M.H.V

    DIOS - Targos Bevo

  • Dios

    Ik denk dat we ons vergissen in het kunnen van bevo ze zijn een erg jong team met spelers van 17-21 ook speelt bevo 1 dat weekend champions league heb ik gehoord dus denk dag er ook een aantal jongens daar mee na toe moeten als reserves.

    Dios wint dit dus gewoon

  • Zwarte Piet

    Venlo - Atomium

    Venlo zal hier gaan winnen, hebben naar mijn mening een beter team, ook al moeten ze het niet onderschatten tegen de heren uit Rotterdam.+6

    Volendam - Havas

    Volendam onderleiding van de ervaren mannen gaan hier makkelijk winnen +8

    Sittardia - Quintus

    Tsja lastig in te schatten, Quintus veel spelers kwijt geen idee wat er over is. Tel het feit er bij op dat ze op de zelfde dag spelen als het 1ste van hun.

    Ik zeg Sittardia +2

    Haro Rotterdam - W.H.C.

    snel en tactisch handbal tegen kracht, HARO zal hier gaan winnen na een gelijkopgaande strijd +3

    AHV Achilles - Gemini

    Gelijk een 4 punten duel, beide harsloos dusja dat gezeik hebben we niet. Geef het thuis voordeel de doorslag +4

    Fiqas Aalsmeer - lagerhuis Mill M.H.V

    Leuke pot Aalsmeer aardig verjongd blijft nog steeds een leuk team staan tegen MHV waarbij er 3 goede spelers weg zijn.

    Aalsmeer zal hier gaan winnen +2

    DIOS - Targos Bevo

    Leuk affiche voor de 1ste ronde, heeft Coster zijn mannen op de rit staan>? Ik denk het wel tenzij het halve 1ste mee doet bij BEVO +4

  • supporter

    Venlo - Atomium

    Venlo afgelopen jaar veel progressie gemaakt en nog ruimschoots gehandhaafd. Ik verwacht dit seizoen met de versterkingen verdere progressie. Atomium ken ik niet maar verwacht ruime winst voor Venlo. 32-24

    Volendam - Havas

    Volendam altijd wisselvallig. In het begin van het seizoen hulp van HS1. Ruime winst tegen het onbekende Havas. 29-21

    Sittardia - Quintus

    Sittardia degelijk en versterkt. Quintus zonder HS1 spelers. 24-21

    Haro Rotterdam - W.H.C.

    Haro aardig bezig. Over W.H.C. hoor ik positieve berichten. Gelijkspel. 25-25

    AHV Achilles - Gemini

    Beide niet bijzonder en degradatie kandidaten. Thuisvoordeel 24-22

    Fiqas Aalsmeer - lagerhuis Mill M.H.V

    MHV verzwakt. Aalsmeer leuk snel team. Dikke winst Aalsmeer 33-21.

    DIOS - Targos Bevo

    Jonge onervaren gastjes van Bevo gaan het afleggen tegen het fysieke spel van DIOS. 28-22. (Of gaat BEVO nu al de HS1 inzetten en krijgen de jonge spelers weer geen kans)

  • Jos

    We hebben er weer zin in….

    Venlo- Atomium. Geen twijfel Venlo is een sterk team gaan het goed doen dit jaar

    Volendam- Havas. Ga toch voor Volendam ook om dat ik Havas nog niet ken

    Sittardia - Quintus. Sittardia gaat dit winnen hebben een leuk team. Quintus is zwakker dan voorgaande jaren

    Haro - WHC Haro jonge ploeg zullen hun fysieke tekortkomen moeten compenseren met snelheid zal ze niet altijd lukken

    Maar geef ze zeker kans tegen WHC

    Achilles - Gemini. Achilles moet dit zeker kunnen winnen

    Fiqas.- MHV. MHV is zo zwak nog niet, Aalsmeer is een jong team. Lastige maar ik ga nu nog even voor Aalsmeer

    Dios - Bevo. Dios thuis lastig te verslaan en Bevo 1 speelt CL dit weekend dus ik verwacht dat Dios deze wel gaat winnen.

    Dus eigenlijk winst voor alle thuisspelende teams.

    Succes allen!

  • Daar gaan we

    Daar gaan we dan weer.

    Venlo- Atomium. Venlo onderschat ik zeker niet maar waak voor Atomium. Een aantal zeer gevaarlijke wapens en over het geheel allemaal goeie handballers. Kick start voor de, enige echte, Rotterdammers. +4

    Volendam- Havas. Havas kan soms gek uit de hoek komen bij ploegen die niet kunnen omgaan met een offensieve dekking. Dat kan Volendam wel. + 8.

    Sittardia - Quintus. Sittardia met een klapper. +12

    Haro - WHC. Die andere ploeg (meer samengesteld dan Atomium) uit Rotterdam. Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in de jonge talenten van Haro. Whc is, met een handjevol ploegen in Nederland, waarvan de meesten in deze divisie spelen, een ploeg met volwassen handballers op niveau. Daarom geef ik Whc een kans. +2 Whc.

    Achilles - Gemini. Van Gemini weet ik weinig. Achilles is degelijk en gaat ervoor. Achilles +6

    Fiqas.- MHV. Jonge honden van Aalsmeer. MHV gaat prima eindigen maar de eerste uit nog even niet. +8 Aalsmeer op basis van trainingsarbeid.

    Dios - Bevo. Dios thuis maar Bevo traint al langer en vooral vaker. Toch is Dios ook zo'n zeldzame volwassen ploeg. Gelijkspel.

  • Supporter

    Venlo - Atomium

    Venlo gaat een grote rol spelen dit jaar, zullen atomium, de zwakste broeder van de competitie samen met Gemini, oprollen. +12

    Volendam - Havas

    Volendam, zeker thuis, zullen Havas aan de broek geven. Havas zal nog wel menig ploeg verrassen maar in het palingdorp gaan ze geen punten halen. +9

    Sittardia - Quintus

    Verre uitwedstrijd voor Quintus, wordt gewonnen door de limbo's. +4

    Haro Rotterdam - W.H.C.

    WHC aardig wat spelers kwijt geraakt maar zullen toch hoge ogen gaan gooien. Haro een goede voorbereiding gehad, verwacht dat zij dan ook de punten in Rotterdam houden. +5

    AHV Achilles - Gemini

    Twee nieuwkomers tegen elkaar, Achilles vorig jaar gemakkelijk kampioen geworden in de Tweede Divisie. Zullen Gemini ruim verslaan. +8

    Fiqas Aalsmeer - lagerhuis Mill M.H.V

    MHV verzwakt, aalsmeer altijd een leuke ploeg om te zien. Verwacht dan ook dat de punten in Aalsmeer blijven. +6

    DIOS - Targos Bevo

    Dit gaat DIOS winnen. DIOS, samen met de tweede teams, favoriet voor de titel.

  • Dirk

    Venlo - Atomium

    Volendam - Havas

    Sittardia - Quintus

    Haro Rotterdam - W.H.C.

    AHV Achilles - Gemini

    Fiqas Aalsmeer - lagerhuis Mill M.H.V

    DIOS - Targos Bevo

  • fan

    Leuke wedstrijd gezien met winst voor …………….juist de underhog HAVAS.

    Volendam 2 - Havas 22-27