hoofdklasse D heren

  • jos

    iemand die voor deze klasse een voorspelling wil doen

  • kruising

    Word denk ik een hele spannende competitie. Het verschil tussen alle teams zal niet zo heel groot zijn denk ik.

    Mijn voorspelling voor komend jaar:

    1: Westlandia

    2: SOS/Kwieksport

    3: Hellas 3

    4: HVV'70

    5: Hercules 3

    6: Helius

    7: HVOS

    8: HWC

    9: Delta Sport

    10: DWS

    11: Gemini 2

    12: SV Orion

  • jantje

    Waar komt Orion ineens vandaan? Zijn volgens mij 5e of 6e geworden in de 1e klas Brabant. Waarom is niet de nummer 2 gepromoveerd? Erg vreemd!

  • biertjuh001

    Ik denk Westlandia kampioen.

    Vergis je denk ik niet in Orion, maar toch zullen ook zij denk ik tegen degradatie moeten strijden.

    HVOS en Helius behalen rechtstreekse handhaving en sullen strijden om plaats 6 en 7 denk ik.

    Delta sport van verhalen gehoord uit elkaar gevallen, op basis van die info zullen zij denk ik degraderen in strijd met Gemini 2.

    Hoe zal DWS het dit jaar gaan doen? vorig jaar geen prettige ploeg om tegen te spelen.

    Sportieve groet!

  • klaas

    1: Westlandia=> Vorig jaar zelf weggegooid om te promoveren. Wat mij betreft de te kloppen ploeg!

    2: HVOS=> in de 1e klasse toch redelijk makkelijk kampioen geworden. Zullen die flow meenemen.

    3: Hellas 3=> Ploeg die doet waar het zelf zin in heeft, wint wat nodig is, waar andere ploegen nog weleens verrassend verliezen.

    4: Hercules 3=> Nog zo een ploeg die lekker speelt, staan zelden spelers af aan de selectie teams. Kan eventueel plekje lager zijn.

    5: HVV => Vaak een zwakke start en komen pas later in vorm. Als ze dat nou eens wisten te verminderen moet dit hun plek zijn.

    6: HWC=> Nog zo een ploeg die van de beste kan winnen, maar dan ook ineens van de laatste verliezen. Gewoon niet constant genoeg

    7: Helius=> Leuk jong, fris team. Vergelijkbaar met HVV, maar lijken zichzelf teveel druk op te leggen. Als ze ontspannen gaan spelen, kunnen ze ook nog verrassen

    8: Gemini 2=> Thuis echt een rot ploeg om te verslaan. Uit vaak een stuk minder. Bij hun ligt het eraan hoeveel spelers ze aan het 1e af moeten staan.

    9: SOS Kwieksport=> Een ploeg die er zo hard uit is geknald vorig seizoen draait vaak het jaar daarna ook niet lekker. Net als DWS vorig seizoen.

    10: Delta Sport=> Als dat team inderdaad uit elkaar is gevallen zullen ze het heel lastig krijgen. Gaan dan ook tegen degradatie spelen.

    11: DWS=> Vorig seizoen laatste toch erin gebleven. Als ze daar hun koppie erbij houden, in tegenstelling tot vorig seizoen, eindigen ze iets hoger

    12: SV Orion => Ploeg die er waarschijnlijk bij is gekomen, zodat Delta Sport niet altijd ver hoeft te reizen. Gaan het dan ook echt niet redden in deze klasse

    Succes!

  • jos

    de eerste ronde op 4 okt roept u maar

    SOS-Kwieksport HS1 - Gemini (Z) HS2

    DWS HS1 - Hercules HS3

    HVV'70 HS1 - WPK/Westlandia HS1

    HVOS HS1 - Hellas HS3

    Delta Sport - Helius HS1

    HWC HS1 - S.V. ORION Z HS1

  • Dirk

    SOS-Kwieksport HS1 - Gemini (Z) HS2

    DWS HS1 - Hercules HS3

    HVV'70 HS1 - WPK/Westlandia HS1

    HVOS HS1 - Hellas HS3

    Delta Sport - Helius HS1

    HWC HS1 - S.V. ORION Z HS1