HEREN 2DE KLASSE ZO (BR) 2B

  • Chris

    5 oktober is het weer zo ver, de competitie gaat van start met de volgende teams,

    Dos'80

    Taxandria

    Witte Ster 2

    Saturnus

    Avanti

    PSV 3

    Oktopus

    Habo 2

    HVW

    Bedo

    Jupiter'75

    Een gloednieuwe competitie voor ons met veel nieuwe tegenstanders.

    Durft er al iemand een voorspelling te doen?

  • Daan

    Aparte indeling, omdat er sommige Brabantse teams in de (Noord) Limburgse poule zijn geplaatst (ik meen Zephyr en de 2 Helmondse teams) Hierdoor zijn er wat teams uit West Brabant bijgekomen, waar ik geen uitspraak over kan doen. Ik denk gezien de afgelopen jaren dat Saturnus, Dos80 en Bedo uit gaan maken wie er kampioen wordt, waarbij ik Bedo gezien de “overmoed” waar ze afgelopen seizoen ook vaak last van hadden, de minste kans geef van de 3. Zie PSV3 als een outsider, maar wat komt daarin te spelen, nu die hele heren kant daar op de schop is gegaan, wat ik zo gehoord heb… Oktopus en Habo waren vorig seizoen de wat zwakkere broeders. Denk dat Habo het dit seizoen beter doet. Vond ze zeker niet slecht spelen vorig seizoen…. Oktopus zal wel weer onderaan eindigen, maar je weet het nooit met de studenten…. En ik denk dat HVW het zwaar gaat krijgen…. Halen misschien net genoeg punten in eigen hal om net dr in te blijven…. Er zullen waarschijnlijk wat teams die uit de 3e klasse overkomen die het ook wat lastig gaan hebben (Jupiter, Witte ster?),maar daar kan ik niet zo goed een voorspelling op loslaten. Ken die teams niet goed. Een hele voorzichtige voorspelling dan maar….

    Saturnus

    Dos80

    Bedo

    PSV

    Taxandria

    Avanti

    Habo2

    Jupiter

    HVW

    Witte ster 2

    Oktopus

  • Jeroen

    Titlekandidaat:

    Dos80, aardig ploegje, wel erg afhankelijk van een aantal spelers.

    Bedo, Sterke ploeg hebben zich aardig versterkt?? nieuwe trainer, keeper etc.

    PSV, Altijd maar de vraag waar PSV mee aan komt zetten.

    Middenmood:

    Saturnus, zijn een aantal jaar geleden belangrijke spelers kwijt geraakt. Willen er toch altijd vol voor gaan.

    Avanti, ploeg is mij onbekend.

    HVW, Ik heb ergens gelezen dat ze een belangrijke speler kwijt zijn, wie is dit? fysieke sterke ploeg. hierdoor pakken ze een aantal punten.

    taxandria, jong ploegje wat zich wil bewijzen.

    Witte ster 2, onbekend voor mij, kan me nog verassen!

    degradatie kandidaten:

    Habo2, Het ligt eraan of er veel spelers van het eerste team mee spelen, vorig jaar net niet gedegradeerd.

    Jupiter, nieuw komer in de poule, jong ploegje komen dit seizoen net te kort.

    Oktopus, Hebben ze weer een sterke buitenlander erbij? zo niet wordt het een zwaar seizoen voor Oktopus.

  • Santé

    Poging van mij om te voorspellen. Ik ga ook maar met top, middenmoot, degradatie werken. Dus niet persé in volgorde, laten we het op alfabet houden :) Top 3 zal ik wel los benoemen.

    Top:

    1 Bedo, heb ze altijd als een goed team gezien. Verloren vaak op ongelukkige momenten. Dit seizoen gok ik op meer geluk/minder ongeluk.

    2 PSV, ken ze niet heel goed. Is dus een echte gok. Mooi ijkpunt is hoe ze het 4 oktober doen tegen “de studentjes” van Oktopus.

    3 Dos80, paar snellere hoekspelers en paar schutters. Heb je die onder controle heb je gewonnen. Is alleen voor de meesten nog niet zo gemakkelijk.

    Middenmoot:

    Avanti, derde plaats in veldcompetitie. Maarja met oa Lido in de poule… wel gewonnen tegen Saturnus dus ik verwacht een middenmoter.

    HVW, twee goede opbouwers. Als de geruchten die Jeroen hoorde waar zijn zullen ze onderin de middenmoot meespelen anders zullen ze 2 a 3 plaatsen hoger eindigen.

    Oktopus, niemand weet ooit wat ze moeten verwachten. Op basis van vorig seizoen schaalt iedereen ze onderaan in. Ik denk dat ze revanchen willen en gaan nemen door in de middenmoot te eindigen.

    Taxandria, hebben een goede opbouwer. Te weinig om hoog te eindigen in de tweede klasse teveel om onderin te eindigen. Duidelijke middenmoter voor de tweede klasse.

    Witte Ster, mij ook niet bekend. Gezien ze een eerste team boven zich hebben verwacht ik dat ze zich in de loop van de competitie daaraan omhoog gaan trekken. Topper lijkt me ook niet.

    Degradatie:

    Habo2, mooie hal. Geen echte uitschieters in het team, ik verwacht dat ze onderin mee zullen spelen.

    Jupiter, ze komen uit de derde klasse en dat zullen we merken ook. Met een goede scheidsrechter zullen ze voldoende rust momenten krijgen. Fysiek sterk maar techniek te kort.

    Saturnus, 28-11 verloren tegen Someren. Nou is Someren niet de slechtste ploeg uit de derde klasse en misschien waren ze niet compleet maar met 28-11 ingemaakt worden tegen Someren dan verdien je een lage klassering.

  • Joop

    PSV stelt het team op dat vorig jaar net geen kampioen werd in de 2e divisie, ze gaan hier als vriendenteam verder. Als ze zondags uit hun nest kunnen komen worden ze dik kampioen.

    Habo heeft bij het eerste een goede en brede selectie, wanneer ze de bank bij het eerste iets minder vol maken is het tweede ook een aardige ploeg, maar geen kampioenskandidaat. Natuurlijk blijft het de vraag of deze spelers beschikbaar worden gesteld, anders mss toch wel laag eindigen.

    BEDO roept al jaren dat ze kampioen willen worden, deze keer gaat het weer net niet lukken jongens

    Van Dos80 ben ik niet zo onder de indruk, snap ook niet waarom ze als kampioenskandidaat genoemd worden

    Degradatie? Ik denk Jupiter, of het moet zo zijn dat Oktopus weer wat heeft in moeten leveren; maar dat weet je nooit bij een studententeam