Hoofdklasse B

  • Hoofdklasse B

    Durft iemand al voorspellingen te doen? Zijn er al versterkingen of verzwakkingen te melden?

    Ha-STU HS1

    Gazellen,de HS1

    UGHV HS1

    AHV Achilles HS2

    Apollo '70 HS1

    Celeritas

    Swift A HS2

    Fulmen/Fidelitas

    Duiven HS1

    Havas HS2

  • Trainer

    Mijn voorspelling voor het seizoen 2014/2015.

    Ha-STU HS1

    Gazellen,de HS1

    Swift A HS2

    Fulmen/Fidelitas

    Havas HS2

    Apollo '70 HS1

    Duiven HS1

    UGHV HS1

    Celeritas

    AHV Achilles HS2

  • Interessant

    Ha-STU HS1 Dit is de beste ploeg geen toppers gewoon heel compleet,

    Gazellen,de HS1 Als hier geen blessures vallen doen ze lang mee.

    Swift A HS2 Dit is een gok mits ze geen spellers aan het eerst moet en afstaan.

    Havas HS2 Eindelijk kunnen promoveren met een 3de plaats in de eerste klasse, maar zullen het zeer goed gaan doen,

    Duiven HS1 Kunnen thuis nog wel veel punten pakken en als ze iets eerder opstoom komen dan vorig seizoen komt het goed.

    Fulmen/Fidelitas Net als vorig jaar middenmoot.

    Apollo '70 HS1 Zullen het weer net redden selectie is niet beter geworden.

    UGHV HS1 Voor mijn onbekend

    Celeritas Te veel spelers aan BDC verloren de A heren kunnen dit niet opvangen.

    AHV Achilles HS2 Te oud te slecht.

  • achilles

    interessant weet je zeker dat je het goed hebt over ons (:P);) haha we zullen het zien in de competitie waar speel jij?

  • Kentucky

    Als o.a. volger van de hoofdklasse B zal ik ook eens een serieuze poging wagen om een voorspelling te doen.

    1. Swift A HS2

    Twee Arnhemse clubs opgeslokt door deze club, maakt ze echt sterker. Gezien het talent zal het dit jaar toch een keer moeten lukken?

    Na drie jaar in de race, zal dit jaar het succes worden voor promotie.

    2. Havas HS2

    Mooie onbekende, en waarschijnlijk zullen ze de eerste helft van het seizoen veel leunen op hun eerste heren team. Als ze zo spelen als het eerste, wel hard, maar het lijkt op handbal, ook best meegenomen.

    3. Gazellen,de HS1

    Ervaring is het sleutelwoord.

    Ik hoop echt dat er in Doetinchem weer een club ontstaat met veel jong talent, zodat Gazellen weer een handbalbolwerk wordt in het Oosten. Aan het einde van het jaar krijgen ze het pas zwaar, maar zeker in het begin blijven ze een gevreesd tegenstander.

    4. Ha-STU HS1

    Iedereen roept HASTU als kampioen, niet echt een idee waarom, heb ze twee keer zien spelen, niet onaardig, maar kampioen direct lijkt me ook wat overdreven. Wat ik wel zag was beleving, positieve strijd en bijzondere sfeer. Ze hebben wel een gunfactor.

    5. UGHV HS1

    Ok, toegegeven, gokje want ik ken ze niet.

    6. Fulmen/Fidelitas

    Hebben vorig jaar best geinvesteerd in zichzelf, ik denk dat ze het menigeen best moeilijk kunnen maken.

    7. Celeritas

    Met de oud trainer deden ze het goed, maar de beste man is al weer vertrokken naar een andere club.

    Dit jaar zullen ze het van de thuiswedstrijden moeten hebben, want in een fatsoenlijke hal verliezen ze waarschijnlijk.

    8. Duiven HS1

    Degelijk team, met voor mij goede trainers, probleem is dat de oudere spelers nog net te veel moeten doen. Ben benieuwd.

    9. Apollo '70 HS1

    Ik zie niet zo veel potentieel in Apollo, wel harde werkers, maar kunnen ze wat meer laten zien? Voor het handbal hoop ik natuurlijk wel, maar ben een beetje bang dat er weinig nieuw talent bij is gekomen.

    10. AHV Achilles HS2

    Nadeel van zo'n lijstje is dat er altijd iemand laatste moet zijn. Afgelopen jaar heb ik een wedstrijd van deze ploeg gezien, en toegegeven het viel wat tegen. Als een oudere speler een van de betere is, en zijn team de weg moet wijzen, is er wel een probleem. Ik geloof best dat veel spelers van dit team hun sporen hebben verdiend, maar ik hoop dit jaar op snel en mooi handbal.

    Veel succes en sportiviteit volgend seizoen.

  • hamster

    1. ha-STU HS1 goede spelers die een echt team vormen

    2. swift A HS2 snelle jongens maar net te kort om kampioen te worden

    3. de gazelle HS1 individueel goede handballers maar geen zal weer punten laten liggen

    4. fulmen/fideltitas goede jonge ploeg voor de toekomst

    5. hv apollo 70 harde werkers vorig jaar toch meerdere malen zich bewezen mee te kunnen doen

    6. ughv nieuwe ploeg word afwachten

    7. achilles matig team zal thuis van de kleinere winnen maar daar blijft het bij

    8. celeritas zegge dat ze verzwakt zijn dus afwachten

    9. havas word ook afwachte maar als je 3de word in de 1ste klas ga je het heel zwaar krijgen

    10. duiven duiven zal weinig tot geen punten gaan halen dit seizoen, te matig team

  • hoofdklasser

    Gazellen,de HS1, vorig jaar lang meegedaan om het kampioenschap. Dit jaar gaan ze het redden.

    Ha-STU HS1, De ploeg die vorig jaar van Baarn, BDC en gazelle heeft gewonnen. Denk dat ze het net niet redden.

    Swift A HS2, ja, natuurlijk volledig afhankelijk van het 1e. In het

    2e zelf spelen eigenlijk niet eens zoveel goede handballers. 3 e plaats hoogst haalbare.

    Havas HS2, een club die echt goed bezig is. met name de heren. Zag een oud interview met theo van de berg, over hun 1ste team. Toen net gepromoveerd naar de hoofdklasse, dat dat het hoogst haalbare was. Nu spelen ze 1ste divisie en het 2e hoofdklasse. Wordt een nieuwe topclub, zeker gezien de jeugd.

    UGHV HS1, onbekend voor mij. Zou ook zo maar kampioen kunnen worden :)

    Apollo '70 HS1, vorig jaar ook de grote verslagen. Wel veeeeeel te wisselvallig.

    Celeritas, jammer dat de Succes coach weg is. Ook nog spelers kwijt. Gaat een moeilijk seizoen tegemoet.

    Fulmen/Fidelitas, voorspellers redelijk positief over dit team. Jong, talenten, de toekomst?????? Dat ze jong zijn is duidelijk. Maar er lopen maar weinig echte talenten rond. Denk ook dat vechten tegen degradatie in de hoofdklasse de komende jaren het hoogst haalbare is. Sorry.

    AHV Achilles HS2, ouder team. Tijd voor een stappie lager?

    Duiven HS1, ja, ja, nee.

    Succes allemaal.

  • daffy duck

    Haha denk dat iedereen staat te kijken als er nu opeens een jong snel team uit Apeldoorn zal staan. Heerlijk al die mensen die de toekomst op het verleden oordelen.. Iedereen succes dit seizoen