Limburg heren 1ste klasse

  • pattat

    Hoe gaat de competitie eruit zien? Wie zitten er in de 1ste klasse? Bevo topfavouriet voor de titel?

  • jaja

    1.bevo

    2.blerick

    3.bfc3

    4.eksplosion

    5.gemini

    6.hercules

    7.venl

    8.wittenhorst

    9.Vios

    10.Swift 2

    11.zwart wit 2

    Dit is de voorlopige indeling die denk ik niet gaat veranderen. Favorieten zijn bevo en wittenhorst (gaan ze hun potentie nu eindelijk waarmaken met trainer Jo). Daarnaast blijft Blerick natuurlijk een vervelende outsider gezien het feit dat ze niet willen promoveren, maar geef de heren eens ongelijk als het NHV dit gewoon toestaat….

    Verder verwacht ik veel van Vios en kan een verjongd swift en zw nog voor verassingen zorgen.

  • Inderdaad

    Te bizar dat Gemini erin blijft en niet (kan??) degraderen…

    En wat gaat BFC3 doen als nieuwkomer?

  • pattat

    Voor mij is bevo de topfavoriet! In de goal versterking gekregen en wie weet waar nog meer.

    1.bevo

    2.wittenhorst

    3.blerick

    4.vios

    5.bfc

    6.zwart wit

    7.hercules

    8.gemini

    9.venl

    10.eksplosion

    11.swift

  • speler

    Inderdaad Schreef:

    ——————————————————-

    > Te bizar dat Gemini erin blijft en niet (kan??)

    > degraderen…

    >

    > En wat gaat BFC3 doen als nieuwkomer?

    helemaal mee eens.

    Verder ben ik ook benieuwd naar BFC3 want toen ik ze een keer zag spelen tapte ze uit een heel andere vaatje dan BFC2. Ik denk dat dit voor sommige teams nog lastig gaat worden.

  • Zebra's

    en wij dan: Zwart-wit 2 gaan de hele wereld verrassen, velen weer terug op oude honk sommigen voor 1 en de rest voor twee aangevul met echt jonge jongens

  • speler

    Zebra's Schreef:

    ——————————————————-

    > en wij dan: Zwart-wit 2 gaan de hele wereld

    > verrassen, velen weer terug op oude honk sommigen

    > voor 1 en de rest voor twee aangevul met echt

    > jonge jongens

    Als dat allemaal waar is, geloof ik dat graag. Hiervan was me niks bekent dus kon ik er ook niet over oordelen xd

  • Poepoe

    speler Schreef:

    ——————————————————-

    > Zebra's Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > en wij dan: Zwart-wit 2 gaan de hele wereld

    > > verrassen

    Poepoe…ze gaan ervan wakker liggen in Kiel en Barcelona!

  • laadnereoV

    Wat is het resultaat als Gemini 1 degradeert uit de 1e klasse en Gemini 2 promoveert vanuit de 2e klasse?

    Niet dat Gemini niet degradeert/kan degraderen uit de 1e klasse.. Stuivertje wisselen dus. (Maar wat doet dit met de teambezetting?)

  • lachebekje

    Volgens mij kennen ze nrd-lmbrg Jo niet.Misschien zijn ze vergeten referenties te vragen. Maar ik denk dat het hun kansen zal vergroten gezien zijn eerdere prestaties op dit niveau. Maar uiteraard veel succes gewenst.