hars verwijderen waarmee?

  • abc

    @Krulkoning19

    Eindelijk een antwoord waar ik wat mee kan! Thanx!

    Nog meer ideeen? Gaat om een middel om het van de vloer te krijgen, niet van mn handen.

  • Sas

    Check www.cleancare.nl

    Zij verkopen o.a. Indumaster Forte (artikelnummer zIR42). Werkt super(tu). Is wel prijzig.

  • cirkel

    Test eerst een stukje op een ver stukje vloer: er zijn harsverwijderaars die de vloer aantasten en heb je het paard achter de wagen gespannen en de beheerder over de rooie!

  • Howdy P

    Voor het verwijderen van hars is vooral veel geduld en volharding nodig.

    Blijven verbieden en op enig moment is het verdwenen.

  • Inside HK A

    Howdy P Schreef:

    ——————————————————-

    Voor het verwijderen van hars is vooral veel geduld en volharding nodig.

    Blijven verbieden en op enig moment is het verdwenen.

    Dit is bij deze mensen dus blijkbaar niet aan de orde, waarschijnlijk omdat ze op een bepaald niveau spelen. Alleen de opmerking al.. blijkbaar geen voorstander van mooi verzorgd handbal op niveau..

    Om serieus te antwoorden op de vraag:

    Boenen met water en allesreiniger na elke training en wedstrijd, is een aardig werkje, maar als je er wat voor over hebt.. krijg je er beter handbal voor terug!

    Good luck!

  • Gerhard

    Hars kun je heel gemakkelijk verwijderen met Methylethhylketon of kortweg MEK genoemd, Goed ventileren is een eerste vereiste en laat geen doek met MEK op de vloer liggen Het is te verkrijgen bij een goede schilderszaak Mek wordt namelijk gebruikt voor het schoonmaken van kunststof en rubber Maak de doek iets vochtig en eenmaal over de harsvlek wrijven en weg is de vlek.

  • Howdy P

    Ik ben dol op mooi verzorgd handbal.

    Wat mij betreft mag er op elk niveau mooi verzorgd handbal worden gespeeld, en niet alleen op een bepaald niveau.

    Als hars nodig is om mooi verzorgd handbal te spelen, dan mag het wat mij betreft ook op elk niveau en in elke hal worden gebruikt. Alleen mag dat van anderen weer niet. Dat vind ik jammer en ook lastig.

    Het kost namelijk altijd wat tijd om te wennen aan hars als je altijd zonder speelt, en ook om te wennen aan spelen zonder hars als je altijd met speelt.

    Ziet er altijd een beetje ellendig uit, die ballen die op enkelhoogte worden aangespeeld of die zomaar uit je hand vallen. Dan lijkt het net alsof je er niets van kunt.

    Kortom: iedereen mag met hars spelen of niemand mag met hars spelen. Dan hoef je je ook niet druk te maken over het verwijderen ervan.

  • jack veerman

    Hars is maar met een middel te verwijderen en dat is butcher speedball stuur me anders een mail dan laat ik je het precies weten moet ik namelijk op de verpakking kijken voor telefoonnummer.

    groetjes beheerder opperdam.

  • wasbaer

    Bio-claire bioreiniger, tast de vloer niet aan, laat de waxlaag intact en belijningen laten niet los. Het is geen agressief product, je hoeft niet te ventileren en werkt prima.

    Verkrijgbaar bij Bio-claire maasbree.

    Voor meer info kan je mij ook mailen

  • Flipje

    Werk aan je techniek dan heb je geen hars nodig (:P)