Schaamte..........

  • markske

    hier past niets dan schaamte richting alle afdelingsvertegenwoordigers van het NHV die zaterdag jl. op de AVV niet in staat bleken het beleid van het hoofdbestuur onderuit te halen……wat een watjes!!!!!……niet te geloven…het volledige bestuur en zijn geweldige directeur blijven zitten….handjeklap en elkaar nog maar eens steunen, zo was het ongeveer……30 september nieuwe uitleg….een aantal afdelingen is door de knieën gegaan voor dit niet capabele bestuur…op 15 mei zijn de voorzitters en de penningmeesters waarschijnlijk door dit zittende bestuur ‘gedrogeerd’ anders kan ik deze vergadering die al om 12.30 uur was afgelopen niet verklaren……blijkbaar gaat alles goed in handballand…..maar wel 7 ton naar de mallemoer….vier kantonrechters veroordelen het NHV-bestuur als slechte werkgever……ook de reglementering wordt steeds ondoorzichtiger waar de clubs en individuele leden straks, als er ‘iets’ aan de hand is, de rekening van gepresenteerd krijgen….

    IK ZAL MORGEN METEEN MIJN LIDMAATSCHAP VAN DEZE SUPER AMATEURISTISCHE BOND OPZEGGEN….

  • Kees Brommer

    Daar heb je alleen jezelf mee…

  • markske

    in het buitenland kun je ook lekker handballen….net zoals meiden met een missie….mijn contributiegeld hoeft niet in een bodemloze put gestopt te worden……jammer genoeg trappen velen nog in de geweldige plannen en beloftes van dit bestuur…als je Handbal Weekly - ‘gemaakt’ door meneer Spaai - erop na slaat gaat het best allemaal goed…houden zo!….maar wel zonder mij….

  • Kees Brommer

    In België is het nog veel erger dan hier!