leegloop Tachos

  • Snappie

    Tachos degradatie kandidaat aan het worden, of komt er toch nog versterking?

  • Deksels

    Als je jaren alleen maar naar je eerste team kijkt en niet structureel iets aan jeugd opleiden, ja dan vraag je om problemen.. Maar let op ook Volendam begint op een vreemdelingenlegioen te lijken en binnen enkele jaren kan daar ook zomaar een leegloop ontstaan..

  • Nr. 22

    Bij Volendam staat de jeugdopleiding volgens mij aardig in de stijgers, of heb ik het nou helemaal mis? Jeugdopleiding is iets van lange termijn. Als je de jeugd ook nog iets wil bieden om aan je te binden, moet op korte termijn ook succes behaald kunnen worden. Ik denk dat Volendam dat prima gedaan heeft!

  • Nr. 22

    = steigers

  • Gianni

    A en B jeugd trainen volgend seizoen bij Volendam 6x in de week, o.a. onder Canton. Staat dus aardig in de steigers.

  • absinthe

    zelfs het derdeteam gaat weer 4x trainen hoorde ik

    canton wil de jongens van het derdeachter de handhouden

    als er echt gewone moet worden

  • ploppie

    Wanneer beginnen die dan met trainen? Ik stond gister in een lege sporthal…

  • Deksels

    Laten we hopen dat ze het weer oppakken! De laatste twee jaar zie ik alleen maar Volendamse jongens uit het eerste en zelfs tweede verdwijnen.. Terwijl er een erg goede generatie liep. Hoeveel Volendamse jongens zitten er nu nog in het eerste?

  • Gianni

    Weber, Tuip, Schilder, Tol, Beers, Molenaar, Admiraal. In mindere mate: Klouwer, Japie (kom ff raar genoeg niet op zijn achternaam op), Bond.

    Maar goed, als je op het hoogste niveau (landskampioenschap) wilt blijven kan dat niet met alleen maar Volendammers.

    Maar goed, in de jeugd zitten ook niet alleen maar Volendammers…..

  • Vledder

    Dacht dat het over de leegloop van Tachos ging maar lees er geen @!#$ over!

    Of is iedereen van Tachos naar de jeugd van Volendam gegaan????