hebben de verenigingen hun trainingsstaf al op orde

  • tomas

    einde van het seizoen. welke trainer stapt op welke trainer verhuist.

    elk jaar blijkt het weer moeilijk te zijn om voor lagere teams hun trainingsstaf rond te krijgen.

    hoe komt dit toch.

    zijn er zo weining trainers/sters

    en hoe vind je een goede trainer/ster die bij jou kluppie past

    hoe zit het bij jou vereniging???

  • FerJ8

    Die trainster van ons, daar zal ik me maar niet over uitlaten ;)

    Wanneer ging je precies op vakantie?

  • lefty5

    hooor nou :P

    zal ze leuk vinden om te lezen :P

    Maar ik denk dat het bij Saturnus rond is ja.

  • Deksels

    Is ook wel een aardige!

    Willem Geleijn terug naar de jeugd!

    In het nieuwe handbalseizoen wordt Willem Geleijn, de afgelopen twee seizoen de trainer/coach van het eerste herenteam van FIQAS Aalsmeer, de nieuwe coach van de dames A selectie. Geleijn wil bij de dames eigenlijk volgens dezelfde opzet gaan werken als hij bij de heren gedaan heeft: doelen zijn een snellere doorstroming naar het eerste en tweede damesteam en ook de opbouw van een belofteteam samengesteld uit speelsters van dames 1, dames 2 en de dames A1. Met Willem Geleijn bij de A-junioren, Menno Krap bij dames 2 en Menno de Klerk bij dames 1, heeft FIQAS Aalsmeer de techinsche staf aan de dameskant nu rond. Wel is men nog op zoek naar enkele talentvolle keepsters zowel voor de junioren als de dames, door de onverwachte en late overgang van Martine ter Haar naar VOC. Willem Geleijn, die zowel met de A- als de B jongens van Aalsmeer drie jaar geleden kampioen van Nederland werd, hoopt natuurlijk met de dames hetzelfde te bereiken..