Nieuw Forum

  • KeesT

    Een nieuw begin. Het ziet er allemaal mooi uit.

    Wat ik jammer vind is dat men nog steeds de mogelijkheid heeft te reageren met fake namen. 

    Laten we met z'n allen proberen open te zijn en ons niet verschuilen.

    Kies voor je eigen naam.

  • Kevin

    Wat ik nog steeds mis op het forum is een goede indeling voor de verschillende onderwerpen!

    Bijvoorbeeld indeling voor elke provincie/afdeling, landelijke divisies, scheidsrechters, oefenwedstrijden, etc, etc….

    Nu is het misschien nog overzichtelijk, maar over een paar maanden zie je door de bomen het bos niet meer en worden alle onderwerpen weer dubbel aangemaakt.

    Nu is het gewoon hetzelfde forum, met wat andere kleurtjes ;)

  • Joost

    xiorcal

    Wat ik nog steeds mis op het forum is een goede indeling voor de verschillende onderwerpen!

    Bijvoorbeeld indeling voor elke provincie/afdeling, landelijke divisies, scheidsrechters, oefenwedstrijden, etc, etc….

    Nu is het misschien nog overzichtelijk, maar over een paar maanden zie je door de bomen het bos niet meer en worden alle onderwerpen weer dubbel aangemaakt.

    Nu is het gewoon hetzelfde forum, met wat andere kleurtjes ;)

    Hi xiorcal, heb je een goed voorstel hiervoor? B.v. regels voor het aanmaken van een nieuw onderwerp. Denk aan:

    “Heren | Eerste divisie | Voorspellingen week 44”

    “Dames | 3de klasse oost | | Voorspellingen week 44”

    Zou dit het duidelijker maken?

     

  • Kevin

    joost
    xiorcal

    Wat ik nog steeds mis op het forum is een goede indeling voor de verschillende onderwerpen!

    Bijvoorbeeld indeling voor elke provincie/afdeling, landelijke divisies, scheidsrechters, oefenwedstrijden, etc, etc….

    Nu is het misschien nog overzichtelijk, maar over een paar maanden zie je door de bomen het bos niet meer en worden alle onderwerpen weer dubbel aangemaakt.

    Nu is het gewoon hetzelfde forum, met wat andere kleurtjes ;)

    Hi xiorcal, heb je een goed voorstel hiervoor? B.v. regels voor het aanmaken van een nieuw onderwerp. Denk aan:

    “Heren | Eerste divisie | Voorspellingen week 44”

    “Dames | 3de klasse oost | | Voorspellingen week 44”

    Zou dit het duidelijker maken?

     

    Dat zou inderdaad al een stuk overzichtelijker zijn.

    Maar ik zou gewoon mappen aanmaken waarwaarin  de verschillende topics kunnen worden ingedeeld en dan bijvoorbeeld de volgende indelingen:

    - NHV Algemeen

    - Elke afdeling appart

    - Schijdsrechters

    - Oefenwedstrijden

    - Ledenwerving

    - Andere zaken die heel vaak gevraagd worden.

    Zo wordt het in ieder geval bij heel veel andere grote fora ook gebruikt ;)

  • Joost

    Hoi, tot op heden biedt dit nieuwe forum deze functionaliteit nog niet. Ik zal het voorleggen bij Startpagina.

    Ik zou persoonlijk ook de mogelijkheid open willen laten voor mensen die alle ‘threads’ onder elkaar willen zien. Dan zie je in 1 oogopslag welke onderwerpen hot zijn en actief. 

  • Joost

    @funkeh 

    Helaas heeft Startpagina er voor gekozen om zelf een nieuw forum te bouwen..

    Laten we alle features die missen in ieder geval verzamelen in dit forum onderwerp.

    1. Mogelijkheid tot categoriseren/groeperen van forumonderwerpen

    2. Direct tonen welk onderwerp nieuwe berichten ‘heeft’

    3. …

  • Kevin

    spelert

    in plaats van de groeperingen lijkt het me handiger om tags toe te voegen aan de posts.

    Zo houd je de“vertrouwde” lijst van onderwerpen.

     

    Je zou dit ook kunnen combineren, toch de groeperingen, maar  als iemand wil zoeken op tags dat dit ook kan.

    Want die ´verdtrouwde´ lijst waar jij het over hebt, vind ik juist een ontzettende onoverzichtelijke chaos ;)

  • Kevin

    Het wordt naar mijn mening nu al een grote chaos in de discussielijst!

    Waarom maken mensen voor elke speelronde een nieuw topic aan? Ik zie nu al 3 topics over Heren hoofdklasse C, 2x dames hoofdklasse D en al 2x Heren 1e klasse limburg?

    1 topic per poule lijkt me toch voldoende, nietwaar?

    Je zou als beheerder deze topics gewoon moeten sluiten.