Heren 1e klasse oost Ronde 12

  • ReneHVD

    Allereerst hoop ik dat iedereen een goede kerst en jaarwisseling heeft gehad, zodat we goed aan het nieuwe jaar kunnen beginnen met komend weekend alweer de 1e wedstrijden.

    Flyers, the HS1 - Blauw Wit HS1: Zou een makkelijke overwinning moeten worden voor the Flyers.

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Duiven HS1: Ondanks dat Heeten uit heel lastig kan zijn, kijk maar naar de heren van Cabezota, gaan we de punten wel weer meeenemen naar Duiven.

    AES Arnhem HS2 - Minerva HS1: Afhankelijk van de samenstelling bij Minerva, verwacht ik wel een overwinning van AES.

    Quintus HS1 - Erica '76 HS1: Quintus moet dit makkelijk kunnen winnen.

    Udi '96 HS2 - Cabezota HS1: Udi gaat hier geen punten aan overhouden. De studenten zullen weer gewoon verder gaan met het winnen van wedstrijden.

    Ha-STU HS2 - Erix HS1: Ha-Stu thuis altijd lastig. Die zullen de punten dan ook thuis houden.

    Ben benieuwd naar jullie ideeen over deze ronde.

  • ReneHVD

    Even naar boven halen naar alle rotzooi die er stond aan reclame

  • Wesley

    Zo, weer terug vanuit de vakantie. Iedereen de beste wensen en op naar een gezond nieuwjaar.

    Voorspelling is niet meer benodigd. Wel een beterschaps melding nog aan Reinout ? (de blonde opbouwer van Cabezota.) Die is hopelijk snel weer op de been.. Hamstringetje denkt ik.