Heren 1e klasse oost Ronde 11

  • ReneHVD

    De laatste ronde van het jaar alweer.

    Waarbij zowel Arnhemmer als ik vorige week geen zin hadden om wat te posten, ook omdat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ga ik deze week toch nog een keer proberen.

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Cabezota HS1: Makkelijke pot voor Cabezota,

    Ha-STU HS2 - Duiven HS1: Het is weer zaterdagavond dus winst voor de mannen uit Duiven.

    AES Arnhem HS2 - Blauw Wit HS1: De individuele klasse bij AES is veel groter dan de werklust bij Blauw Wit. Winst AES.

    Quintus HS1 - Udi '96 HS2: Thuis gaat Quintus dit zeker niet verliezen.

    Flyers, the HS1 - Erix HS1: De lastigste om te voorspellen ik denk winst voor de Flyers,

    Erica '76 HS1 - Minerva HS1: Thuis voordeel voor Erica, dus de punten blijven in Dieren.

  • ReneHVD

    Even maar weer omhoog gewerkt met alle spam die er weer op het Forum gegooid is.

     

  • Wesley

    Klopt Rene, eind van het jaar is in zicht en dan vergaat de wereld (met betrekkinng tot het werk ;) ) Dus vergat te reageren. 

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Cabezota HS1: Cabezota wint.

    Ha-STU HS2 - Duiven HS1: Hastu nu zonder heren vanuit 1? Wel met de heren van 1.. wordt het lastig voor jullie Rene.. Ga voor winst Hastu.

    AES Arnhem HS2 - Blauw Wit HS1: Winst AES.

    Quintus HS1 - Udi '96 HS2: We zijn nog wisselvallig.. vorm van de dag, kleine pijntjes en ten opzichte van afgelopen seizoenen hebben we een vernieuwd team. Dus zijn nog zoekende, wat met de week verbetert. Ik ga voor het positieve (zoals altijd) en voor een gelijkspel.

    Flyers, the HS1 - Erix HS1: Ik denk ook winst voor de Flyers, door het thuisvoordeel.

    Erica '76 HS1 - Minerva HS1: Thuis voordeel voor Erica. Winst Erica.

    Mvg Wesley 

     

  • Arnhemmer

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Cabezota HS1: Cabezota wint met gemak.

    Ha-STU HS2 - Duiven HS1: Ik sluit me bij Wesley aan, Hastu met aanvulling van Heren 1 is een maatje te groot voor de heren van Duiven. Heren 1 speelt zondag dus grote kans dat er Heren 1 spelers meekomen naar Duiven.

    AES Arnhem HS2 - Blauw Wit HS1: Winst AES.

    Quintus HS1 - Udi '96 HS2: Als de vorm van de dag er is en er zitten minimaal 4 man op de bank dan kan UDI het iedereen lastig maken. Quintus is wel lastig te verslaan i.v.m. zeer fysieke en hechte verdediging. Ik ga ook voor een gelijkspel ;-)

    Flyers, the HS1 - Erix HS1: Lastig te voorspellen. The Flyers hebben 3 wedstrijden achter elkaar verloren. Erix is dan niet de ideale tegenstander om uit de dip te komen. Ik ga voor Erix.

    Erica '76 HS1 - Minerva HS1: Winst Minerva.

    Succes allemaal!

    Post is bewerkt op dec 14, 2016, 3:40 p.m. door Arnhemmer

  • ReneHVD

    Inderdaad indien er meerdere heren van Ha-Stu 1 meedoen kan het wel eens lastig worden, maar hoop natuurlijk dat we tegen een 2e spelen, dat is ook de ploeg waar we tegen zouden moeten spelen :) maar we gaan het zien.