Heren 1e klasse oost ronde 7

  • ReneHVD

    En we zijn alweer toe aan ronde 7.

    Minerva HS1 - Duiven HS1: Ook deze zal ik in mijn voorspellingen door Duiven laten winnen, indien we het spel kunnen laten zien van afgelopen weekend zal dat ook zeker gebeuren. Vervallen we in de fouten die we maakten tegen Erix zal dat een heel lastig verhaal worden.

    AES Arnhem HS2 - Udi '96 HS2: De arnhemse derby, in Elderveld zal AES aan het langste eind trekken, en zullen de heren van Udi zonder punten terug naar huis vertrekken.

    Erica '76 HS1 - Cabezota HS1: Duidelijke overwinning voor Cabezota,

    Blauw Wit HS1 - Erix HS1: Erix wel een klasse beter dan Blauw Wit.

    Flyers, the HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1: Ondanks dat er bij Heeten weinig ruimte gegeven wordt op de Cirkel is The Flyers uit toch altijd wel lastig. Ze zullen de punten dan ook wel thuis houden.

    Ha-STU HS2 - Quintus HS1: Ondanks de nette overwinning op de the Flyers van vorige week zal Quintus deze wedstrijd neem ik aan wel winnen.

     

  • Arnhemmer

    Minerva HS1 - Duiven HS1: Ik denk dat dit een gelijk opgaand duel gaat worden en dat Minerva net iets beter in de afronding is en het thuisvoordeel heeft.

    AES Arnhem HS2 - Udi '96 HS2: Het eerste van Swift speelt op dezelfde avond een uitwedstrijd bij Tachos, ik weet niet of dit wat uitmaakt voor de samenstelling van H2? Als UDI de stijgende lijn van de wedstrijd tegen Erica kan vasthouden kunnen ze AES verslaan.

    Erica '76 HS1 - Cabezota HS1: Cabezota is een flinke maat te groot voor de heren van Erica en winnen dan ook afgetekend. Erica gaat een zwaar programma tegemoed, ze hebben op Blauw Wit na alle onderste teams al gehad en staan er niet al te best voor

    Blauw Wit HS1 - Erix HS1: Erix heeft een goede indruk gemaakt en zijn duidelijk beter. Ze zullen geen kind hebben aan Blauw Wit en makkelijk winnen.

    The Flyers HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1:  Ha-Stu heeft afgelopen weekend verassend gewonnen van The Flyers. Ik denk dat ze bij The Flyers een day-off hebben gehad. The Flyers spelen heel degelijk en zijn thuis heel lastig te verslaan. Ik verwacht niet al te veel problemen voor The Flyers.

    Ha-STU HS2 - Quintus HS1: De heren 1 van Ha-Stu spelen voorafgaande aan deze wedstrijd. Zullen er nog spelers van het eerste meedoen? Ik denk toch dat Quintus er met de zege vandoor gaat.