Heren 1e klasse oost ronde 4

  • ReneHVD

    Nieuwe ronde nieuwe kansen, nu een weekend rust en dan in het weekend van 29 en 30 oktober weer lekker spelen.

    Cabezota HS1 - Erix HS1: Ondanks dat het de nummer 2 tegen de nummer 1 is wordt dit een makkelijke overwinning voor Cabezota.

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Minerva HS1: Heeten uit kan best lastig zijn. Punten blijven in Heeten.

    Quintus HS1 - Duiven HS1: Na de te groot uitgevallen nederlaag moeten we als Duiven scherper schieten als tegen Cabezota, want ook hier staat er een prima keeper, als we dat doen dan gaan de punten mee naar Duiven.

    Udi '96 HS2 - Blauw Wit HS1: Thuis met Hars, punten voor de mannen uit Arnhem

    Ha-STU HS2 - Erica '76 HS1: Ha-Stu veel kwaliteit ingeleverd, punten gaan mee naar Dieren,

    Flyers, the HS1 - AES Arnhem HS2: Flyers gaat de punten wel thuis houden, AES heeft me tot nu toe niet echt kunnen bekoren.

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties

     

  • Hank

    Cabezota - Erix -> Cabezota titelkandidaat nr 1. Winst dus.

    Heeten - Minerva -> Minerva verschilt thuis en uit. Thuisvoordeel.

    Quintus - Duiven -> Ken de selectie van Duiven niet helemaal ten opzichte van voorgaande jaren.. toch een flinke tik van de studenten gekregen zondag. Quintus thuis wint dit

    UDI - BW -> Thuisvoordeel

    HA-STU - Erica -> Denk dat hastu gaat lenen van 1, dus winst

    Flyers - AES -> Flyers thuis sterker dan AES

    Winst dus voor alle thuisploegen. Succes!

  • martijnNR20

    Cabezota HS1 - Erix HS1:

    Inderdaad de nummer 1 tegen de nummer 2 maar de onbetwiste nummer 1 is denk ik toch echt Cabezote, ze zijn in de breedte sterk en dat levert ze de punten op.

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Minerva HS1:

    Vind Minerva niet sterk missen spelers die naar andere club  zijn vertrokken of die daar thuis horen is een andere vraag. Thuis pakt minerva de punten wel maar uit toch een maatje te klein

    Quintus HS1 - Duiven HS1:

    Hier gaat duiven niet winnen als Quintus compleet is gaan ze hier gewoon winnen alhoewel ik duiven niet goed meer ken. En Rene het is niet alleen de keeper als wij er neit voor staan begint de keeper ook niks

    Udi '96 HS2 - Blauw Wit HS1:

    Ja hier gaat Udi winnen of een stuntje van blau wit? ik ga toch voor een stuntje

    Ha-STU HS2 - Erica '76 HS1:

    Hastu 1 ken ik 2 niet. ik heb erica gezien die gaan dit dnek ik wel winnen is een leuke middenmoter

    Flyers, the HS1 - AES Arnhem HS2:

    Moeilijk te zeggen wie dit gaat winnen. Als hetzelfde team van swift id waar wij 2 weken geleden tegen gespeeld hebben pakken ze nog wel veel punten en gaan er een aantal sneuvelen bij swift. Toch ga ik voor flyers den k dat een aantal van swift geen zin hebben om uit te spelen.

  • ReneHVD

    Tinus13

    Quintus HS1 - Duiven HS1:

    Hier gaat duiven niet winnen als Quintus compleet is gaan ze hier gewoon winnen alhoewel ik duiven niet goed meer ken. En Rene het is niet alleen de keeper als wij er neit voor staan begint de keeper ook niks

     

    Hier ben ik het helemaal mee eens, maar tegen Cabazota schoten we ook veel 1 op 1 mis waar we al door de dekking heen waren, en toch nog veel kansen mistten. Dit was voor ons erg vervelend, want die leverden de Cabazota ook een aantal makkelijke doelpunten op vanuit de break out.

    Maar we gaan het zien komende zondag.

  • Badkuup

    Cabezota - Erix -> Krappe winst voor Cabezota (25-23)Heeten - Minerva -> Heeten zet de zegereeks voort. Nipte overwinning. (28-27)Quintus - Duiven -> Gelijkopgaande strijd, waarin de Hengeloërs aan het langste eind trekken. (23-21)UDI - BW -> Gelijkspelletje (27-27)HA-STU - Erica -> Krappe winst voor Erica. (24-26)Flyers - AES -> Flyers winnen dit. (27-21)