Heren 1e klasse oost ronde 3

  • ReneHVD

    Speelronde 3 staat alweer op het programma.

    Minerva HS1 - Ha-STU HS2, Wordt een redelijk makkelijke overwinning voor Minerva

    AES Arnhem HS2 - Quintus HS1: Wordt een redelijk simpele overwinning voor Quintus normaal gesproken.

    Blauw Wit HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1 Heeten normaal gesproken de sterkere van de 2. Ondanks 2 nederlagen geen hele slechte ploeg

    Erica '76 HS1 - Flyers, the HS1: Erica in eigen huis toch wel te sterk voor the Flyers.

    Erix HS1 - Udi '96 HS2: Udi afgelopen weekend helemaal geen slechte wedstrijd gespeeld. maar zullen het bij Erix ook niet kunnen bolwerken.

    Duiven HS1 - Cabezota HS1 Hopelijk wordt het een mooie pot, waarbij we natuurlijk op dit forum voor een overwinning gaan, zeker in de eigen sporthal. Cabezota heeft 2 goede overwinningen staan, maar gaat hier met een nipte nederlaag naar huis.

    Velen zullen de laatste wedstrijd vermoedelijk andersom zetten en dat mag :) ben benieuwd naar jullie voorspellingen.

  • Hank

    Minervia - HA-STU: Simpelweg een overwinning voor de mannen uit Gaanderen. Lastig te verslaan daar.

    AES - Quintus: Neem aan dat Quintus zich herpakt en deze pot winnend afsluit.

    BW - Heeten: Ken Heeten niet echt, voordeel van de twijfel..?

    Erica - Flyers: Weet niet wat er over is van Erica, thuisvoordeel

    Erix - UDI: Overwinning voor Erix

    Duiven - Cabezota: Hoe gaan de Duivaneren de linkshander uit het spel halen? Gelijk?

    René wie is Martijn precies en waar handbalt hij?

  • ReneHVD

    @PimDim Ik denk dat Hank de Martijn bedoel die ik in het vorige bericht nog welkom heette.

    Dan gaat het om de hoekspeler van Reehorst 1. Aardige jongen :) maar speelt nu een klasse hoger en lager :D

  • martijnNR20

    Minerva - HA-STU: ja dit gaat een overwinning van Minerva worden met de skippybal

    AES - Quintus: Het is niet echt herpakken, Cabezote is in mijn ogen de titelkandidaat of ze moeten een andere keer met totaal andere spelers komen maar is in mijn ogen de beste ploeg. maar ik ga voor een overwinning van ons. enne Pim ik ben niet vervelend ik ben gewoon oldscool ;)

    BW - Heeten: Denk voordeel voor thuis spelen dus Blauw wit.

    Erica - Flyers: ja hier aparte ploeg erica maar die gaan hem hier wel winnen

    Erix - UDI: UDI niet de beste ploeg hier dus erix gaat hier winnen

    Duiven - Cabezota: ik ben het hier met Pim eens dit is de beste ploeg zullen weinig punten laten liggen en ook hier pakken ze de punten.