Heren 1e klasse oost Ronde 2

  • ReneHVD

    Ondanks dat er vorige week maar 2 mensen waren die een voorspelling durfde te wagen, zet ik hem er gewoon weer op.

    Geen echt verrassende uitslagen hooguit in de grootte van de verschillen.

    Udi en Ha-Stu hebben wel hele grote nederlagen moeten slikken, 

    Nu voor ronde 2:

    Plus Severijn/Heeten HS1 - Erix HS1:  Ondanks de koppositie na de 1e ronde vond ik Heeten geen slechte ploeg hebben, ze zullen denk ik thuis ook de punten binnen halen, ook al zal het een spannende pot worden.

    AES Arnhem HS2 - Erica '76 HS1:

    Erica heeft het goed gedaan tegen Quintus ook al hebben ze wel verloren, maar AES is voor mij nog steeds een grote onbekende, toch denk ik dat de punten mee gaan naar Dieren als AES met dezelfde groep speelt als vorige week.

    Quintus HS1 - Cabezota HS1:

    Dit vind ik wel een hele interessante wedstrijd, Het verdedigd sterke Quintus zal in eigen huis de punten wel binnen houden denk ik.

    Udi '96 HS2 - Duiven HS1:

    Udi vorige week een behoorlijke nederlaag geleden tegen Cabezota, hoe het kwam, onderschatting of zat er gewoon niet meer in ik weet het niet. Ook deze week zullen ze geen punten overhouden aan de wedstrijd want die zullen mee gaan naar Duiven,

    Flyers, the HS1 - Minerva HS1:

    Flyers uit altijd lastig, zal ook te lastig blijken voor Minerva en de punten zullen dan ook in Wijchen blijven.

    Ha-STU HS2 - Blauw Wit HS1:

    De laatste wedstrijd voor deze week, maar na de uitslag van vorige week heb ik weinig hoop voor Ha-Stu deze week, ook niet in de eigen hal, Blauw wit  zal de punten dan ook mee naar huis nemen.

     

  • Hank

  • Hank

    Zal ook eens een gokje wagen:Plus Severijn/Heeten HS1 - Erix HS1:  AES Arnhem HS2 - Erica '76 HS1:Quintus HS1 - Cabezota HS1:Udi '96 HS2 - Duiven HS1:Flyers, the HS1 - Minerva HS1:Ha-STU HS2 - Blauw Wit HS1: 

  • ReneHVD

    Goed je weer te zien Pim, Ik zag dat je inderdaad bij Quintus gebleven was, kan me niet voorstellen dat je geen aanbiedingen hebt gehad van andere verenigingen, zeker niet met jou kwaliteiten.

    Ook leuk om te zien dat Henk reageert, ondanks zijn nieuwe uitdaging bij de dames van Lettele in de hoofdklasse,

    Ben bang dat zijn ervaring door de wijzigingen bij een aantal teams wel eens niet helemaal betrouwbaar meer zijn. Maar we zullen het zien.

    We hebben ook een nieuwe op dit forum en dat is Wesley dus hopelijk is hij deze week ook weer van de partij, alhoewel na de afstraffing van afgelopen zondag weet ik dat niet?

    Anders zal ik hem zondag wel even aanspreken als we bij ze op bezoek gaan.

     

  • Wesley

    Hallo Heren, 

    Tja, afstraffing kan je het noemen maar zo (hoe krom dit ook klinkt) hebben we het niet helemaal ervaren.. Laten we zeggen dat we lerende zijn en helaas nog niet compleet. Dat mag de pret niet drukken en op naar de volgende wedstrijd.

    Heeten - Erix; 20-26 AES - Erica; 20-26Quintus - Cabezota; 22-24Udi - Duiven; 22-21  We gaan voor de overwinning uiteraard Rene :) Flyers - Minerva; 26-25Hastu - Blauw Wit; 20-21 Hastu thuis blijft altijd lastig.

  • martijnNR20

    Laat ik dan ook maar eens gezellig meedoen. Eens kijken of ik er iets van kan en kennis heb van dit spelletje. En daarbij is het gezelliger om meer mensen hier te hebben.

    Heeten-Erix

    Ken Heeten en Erix uit het verleden en schat Erix hoger in maar Heeten gaat dit winnen thuis. door het thuisvoordeel. maar dit is koffiedik kijken aangezien ik ze nog niet heb zien spelenAES-Erica

    Hier is de vraag wie spelen er bij AES. Daarbij niet wetende wie er mee speelt ga ik voor Erica die heb ik al zien spelen en waren niet slechtQuintus-Cabezota

    Dit is denk ik de kraker dit weekend. zal erom spannen wie dit gaat winnen. Zal bei Cabezota erom gaan of Reinout zijn vizier scherp heeft staan of niet. Daarbij hebben Quintus een aantal wie Reinout wel af kan stoppen en daarachter nog een redelijke keeper.Udi-Duiven

    Hier denk ik dat Duiven gaat winnen is een leuke ploeg en denk toch dat UDI niet de kwaliteiten heeft om Duiven af te stoppen maar we zullen het zien word een krappe overwinningFlyers-Minverva

    Bij beide ploegen is het altijd lastig ballen zeker bij minerva met dieskippybal. maar goed nu moet er bij de Flyers gespeeld worden. Minerva heeft in moeten boeten aangezien een aantal naar Artemis zijn gegaan dus denk dat ze een zwaar seizoen krijgen buiten de thuiswedstrijden om.HaStu-Blauw Wit

    tja heb Blauw wit gezien daar hangt het echt op 2 spelers, schakel je die uit win je gemakkelijk van ze dus ik zeg HaStu.

    alvast een sportief en succesvol weekend gewenst

     

  • martijnNR20

    Tinus13

    Laat ik dan ook maar eens gezellig meedoen. Eens kijken of ik er iets van kan en kennis heb van dit spelletje. En daarbij is het gezelliger om meer mensen hier te hebben.

    Heeten-Erix

    Ken Heeten en Erix uit het verleden en schat Erix hoger in maar Heeten gaat dit winnen thuis. door het thuisvoordeel. maar dit is koffiedik kijken aangezien ik ze nog niet heb zien spelen

    AES-Erica

    Hier is de vraag wie spelen er bij AES. Daarbij niet wetende wie er mee speelt ga ik voor Erica die heb ik al zien spelen en waren niet slecht

    Quintus-Cabezota

    Dit is denk ik de kraker dit weekend. zal erom spannen wie dit gaat winnen. Zal bei Cabezota erom gaan of Reinout zijn vizier scherp heeft staan of niet. Daarbij hebben Quintus een aantal wie Reinout wel af kan stoppen en daarachter nog een redelijke keeper.

    Udi-Duiven

    Hier denk ik dat Duiven gaat winnen is een leuke ploeg en denk toch dat UDI niet de kwaliteiten heeft om Duiven af te stoppen maar we zullen het zien word een krappe overwinning

    Flyers-Minverva

    Bij beide ploegen is het altijd lastig ballen zeker bij minerva met dieskippybal. maar goed nu moet er bij de Flyers gespeeld worden. Minerva heeft in moeten boeten aangezien een aantal naar Artemis zijn gegaan dus denk dat ze een zwaar seizoen krijgen buiten de thuiswedstrijden om.

    HaStu-Blauw Wit

    tja heb Blauw wit gezien daar hangt het echt op 2 spelers, schakel je die uit win je gemakkelijk van ze dus ik zeg HaStu.

    alvast een sportief en succesvol weekend gewenst

     

     

  • ReneHVD

    Inderdaad netjes van je Henk :). Marrtijn leuk je te zien, ook al speel je zelf nu niet meer in deze klasse. Je bent altijd welkom om te reageren.

    Nu zo die van volgende week online zetten.