Voorspellingen speelronde 1 Heren 1e klasse Oost

  • ReneHVD

    Na de voorbereiding gehad te hebben, gaan we dit weekend weer beginnen met de competitie.

    Een aantal nieuwe teams, en een aantal teams die vermoedelijk flink veranderd zijn.

    Wie durft er dit jaar weer een gokje te wagen op de uitslagen van het weekend?

    Cabezota HS1 - Udi '96 HS2:

    De nieuwkomer tegen de alsnog niet gedegradeerde degradant. Zelf denk ik dat Cabazota het niet heel slecht gaat doen, en dat Udi ook dit jaar het wel eens heel zwaar kan gaan krijgen. Winst Cabezota dus.

    Minerva HS1 - AES Arnhem HS2:

    Wat komt er te spelen bij Swift 2, dat is natuurlijk de grote vraag, en daarmee ook de vraag of ze zichzelf tot de titelkandidaten mogen gaan benoemen. Toch verwacht ik het zelf van niet, gezien de beoogd coach van deze ploeg er voor gekozen heeft om de A jeugd te gaan trainen. Overwinning voor de mannen uit Gaanderen.

    Blauw Wit HS1 - Flyers, the HS1:

    Vroeg opstaan voor de mannen uit Wijchen om om 11:10 al in Ruurlo aanwezig te zijn voor een wedstrijd,

    Dit kan ze nog wel eens opbreken, dus ook hier ga ik voor een thuisoverwinning.

    Erica '76 HS1 - Quintus HS1:

    Als Quintus compleet is gebleven dan zullen ze winnen van Erica, Dus ga hier voor een overwinning van Quintus

    Erix HS1 - Ha-STU HS2:

    Ga hier voor een overwinning voor Erix, Ben benieuwd wat er van Ha-Stu 2 is overgebleven na de oprichting van HV Havana,

    Duiven HS1 - Plus Severijn/Heeten HS1:

    Van Heeten kan ik nog niet goed bepalen wat voor een ploeg het is en hoe ze het gaan doen in deze klasse,

    Van wat ik nog weet vanuit de 2e klasse zullen ze een zwaar seizoen tegemoet gaan. Duiven zal deze wedstrijd dan ook moeten winnen.

     

  • Wesley

    Heren, 

    Alvast succes met aankomend seizoen! Op naar een sportief seizoen. :) 

    Van veel ploegen weet ik niet wat ze in huis hebben, maar ben ervan overtuigd dat je ten alle tijde van je eigen kracht mag uitgaan. 

    Ik ga me ook dit seizoen wagen aan “voorspellingen”. Al is dat eerlijk gezegd nu op basis van weinig voorkennis haha.

    Cabezota - Udi 21-22  We gaan uiteraard voor een overwinning. Al is het nog wennen aan elkaar de eerste periode. (Ja Rene, we hebben wat wijzigingen :) )

    Minerva - Swift 22-18 Hier ga ik mee in je mening, geen idee wat Swift nu gaat meenemen in dit seizoen. 

    Blauw Wit - Flyers 22-24 Vroeg opstaan mag de heren toch niet deren ? Alcohol eruit lopen, speel je de beste wedstrijden op :)

    Erica - Quintus 24-23 Van het weekend een leuke oefenpot gespeeld tegen de heren van Erica, Quintus ken ik vooralsnog niet uit me hoofd.. Ga voor de overwinning voor Erica. 

    Erix - Hastu 24-18 Geen idee idd wat er overgebleven is bij de studenten. Kunnen er zo weer een paar bijgekomen zijn voor anderen die weg gegaan zijn. Zullen het in de eerste periode iig moeten opvangen en leren met elkaar te spelen.

    Duiven - Heeten 24-23 Dit zou denk ik geen probleem mogen zijn Rene voor jullie (mits ik de goede ploeg voor me heb van Heeten.) Blijf wel je eigen spel spelen Rene.

    Succes heren. 

    Wesley (Udi)