1e klasse brabant dames 2016-2017

  • nikki

    Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Wat zal dit seizoen brengen. Welke teams gaan strijden voor het kampioenschap en wie zal na een zwaar seizoen helaas moeten degraderen.

    Wat denken jullie over de onderstaande teams?

    Bergeijk

    Camelot/Desk

    Elshout

    E.M.M./Olympus

    G.H.V.

    Helios '72

    Bouwcenten Centen HVW

    Internos

    E.S.Z.V. Oktopus

    Swift

    RED-RAG Tachos/Witte ster

    White Demons

     

  • nikki

    Wat zal er in het eerste competitieweekend gebeuren komend weekend?

    Wat zijn jullie voorspellingen?

    Oktopus - Camelot

    Na een goed seizoen vorig jaar van Camelot, gaan zij dit jaar voor een hoge ranking. Zeker tegen nieuwkomer Oktopus moet dit lukken.

    White Demons - Swift

    Gebasseerd op vorig seizoen, zal Swift hier zeker gaan winnen

    GHV - Internos

    Twee nieuwkomers in deze competitie, van boven en van onder. Internos gaat dit makkelijk winnen.

    EMM - Bouwcenter

    EMM houd mooi de punten in zeeland.

    Elshout - Bergeijk

    Bergeijk heeft denk ik een completer team.

    Helios - Tachos

    Dit wordt een spannende wedstrijd denk ik. Ik denk dat Tachos uiteindelijk aan het langste eind trekt.

  • nikki

    Ik wil Internos, Swift, Elshout, EMM, Oktopus en Helios feliciteren met de eerste punten. Fijn om met winst het seizoen te starten.

    En voor komend weekend zijn dit mijn verwachtingen:

    Swift - EMM

    Beide een mooie start gemaakt in het eerste competitie weekend. Ik denk dat dit weekend Swift de punten in eigen huis houdt.

    Internos - Helios

    Ook hier twee ploegen die al een overwinning achter de rug hebben. Ik gok dat Helios het toch net gaat afleggen tegen Internos

    Bergeijk - Oktopus

    Bergeijk gaat het verlies van het eerste weekend goedmaken.

    Bouwcenter - Elshout

    Na de eerste overwinning gaat Elshout nog een weekje door en neemt de punten mee terug naar huis.

    Camelot - GHV

    Camelot gaat voor de eerste punten in deze derby Tilburg - Goirle

    Tachos - White Demons

    Tachos gaat het verlies van afgelopen week goedmaken en verslaat White Demons in deze wedstrijd

  • Claudia

    Ik zal me ook maar eens aan wat voorspellingen gaan wagen voor aanstaand weekend :) 

    HVW - Bergeijk

    Beide teams hebben afgelopen weekend hun eerste punten gepakt maar ik verwacht dat HVW deze wedstrijd naar zich toe gaat trekken

    EMM - Tachos

    EMM gaat dit winnen. De dekking van EMM is wat sterker verwacht ik, Tachos zal hier moeite mee hebben

    White Demons - Internos

    Internos gaat hier opnieuw punten pakken, White Demons is niet in staat om voldoende tegenstand te bieden

    Elshout - Swift

    Ik verwacht een overwinning voor Swift, Elshout kan niet voldoende brengen om van Swift te winnen.

    Helios - Camelot

    Een interessante wedstrijd zal dit worden. Het verschil zal klein zijn maar Camelot gaat hier aan het langste eind trekken

    GHV - Oktopus

    Wedstrijd tussen beide nieuwkomers, GHV gaat dit niet winnen van Oktopus.

    Succes aankomende weekend!