Hallo allen,

Het nieuwe seizoen begint weer over een dikke twee weken. Zo te zien zijn er een aantal bekende en een aantal nieuwe teams aanwezig in de 1e klasse. Ik had vernomen dat BDC'90 HS1 zich al heeft terug getrokken in het begin. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de voorspellingen voor het komende seizoen.

Teams die zullen uitkomen in de 1e klasse Limburg zijn:

- Bevo HS3

- BSAC HS1

- Gemini HS1

- Handbal Venlo HS2

- Hercules'81 HS1

- MenG Optimo HS1

- Sittardia HS3

- Smurfen United HS1

- De Sprint HS1

- Vios HS1

- Zwart Wit HS2

Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Ik denk dat Bevo HS3 titelkandidaat nummer 1 is.

.

De 1e speelronde is de volgende:

Zaterdag 1 Oktober / Zondag 2 Oktober:

Zwart Wit HS2 - Smurfen United HS1 –> Zwart Wit vorig jaar als laatste gëeindigd in de 1e klasse, Smurfen United een middenmotor. Ik gok dan ook op een makkelijke overwinning van de Smurfen, tenzij er spelers dubbel zullen spelen in de eerste helft van de competitie bij Zwart Wit.

Bevo HS3 - Gemini HS1 –> Ik dacht dat vorig seizoen Gemini wel eens gestunt heeft tegen Bevo. Toch denk ik dat Bevo mede door het thuisvoordeel een makkelijke overwinning zal plaatsen.

BSAC HS1 - MenG Optimo HS1 –> De nummer 2 tegen de nummer 1 van de 2e klasse van afgelopen seizoen. Ik gok dan ook op een overwinning van de mannen uit het diepe zuiden.

Sittardia HS3 - Handbal Venlo HS2 –> Nieuwkomer uit de 2e klasse tegen middenmotor 1e klasse van vorig seizoen. Ik gok op een overwinning van de heren uit Venlo.

 

Hercules'81 HS1 - De Sprint HS1 –> Ik denk dat de  punten meegaan naar Brabant.

en Vios HS1 is vrij het eerste weekend vanwege het terugtrekken van BDC'90 HS1.

Brand Los en ben benieuwd naar jullie voorspellingen voor het seizoen en de 1e speelronde.