1e klasse brabant dames

  • nikki

    Na 3 competitieweekenden met toch wel grote verschillen in uitslag, ben ik benieuwd welke van deze teams jullie denken dat een kans gaat maken op het kampioenschap:

    * Bergeijk DS1

    * Bouwcenter Centen HVW DS1

    * Camelot DS1

    * E.H.V. DS1

    * Elshout DS1

    * EMM/VSV Olympus DS1

    * Goodfloring HMC Raamsdonksveer DS2

    * Handbal Someren DS1

    * Helios '72 DS1

    * Red-RAG Tachos DS1

    * Swift DS1

    * White Demons

    Zelf denk ik dat Helios een goede kans maakt. Vorig seizoen ook voor het kampioenschap gevochten en de eerste 3 wedstrijden prima van start gegaan. Someren verbaast mij in positieve zin, vorig jaar vond ik hen tegenvallen, maar dit jaar ook zeer goed gestart. Van E.H.V. en HMC had ik eigenlijk wel meer verwacht dan ze tot nu toe laten zien.

  • nikki

    En wat te zeggen over het komend weekend. Wie zal er winnen:

    White Demos - Tachos

    Deze wedstrijd wordt spannend denk ik. Vorig jaar beide gewonnen in eigen huis. Vandaar het thuisvoordeel voor White Demons

    Bergeijk - HMC

    Door de tegenvallende uitslagen van HMC de afgelopen wedstrijden, verwacht ik hier toch een winst voor Bergeijk

    E.H.V. - Camelot

    Beide ploegen nog op 0 punten. Waarschijnlijk zal dit dus een wedstrijd worden waarin gevochten gaat worden om de punten. Ik gok een kleine overwinning voor Camelot

    Someren - Helios

    Dit wordt de wedstrijd van het weekend waarschijnlijk. Gezien de afgelopen wedstrijden zullen deze teams het elkaar zeker niet makkelijk gaan maken. Ik gok een nipte overwinning voor Helios

    Elshout - E.M.M.

    E.M.M. nog niet verloren dit seizoen. Ik denk dat ze dat vol gaan houden het komende weekend.

    HVW - Swift

    Deze wedstrijd wordt denk ik ook spannend, ik gok toch een overwinning voor Swift 

  • Claudia

    HMC - Swift: Verwacht een overwinning van Swift, zullen zich na vorige wedstrijd niet verslikken in HMC

    White Demons - HVW : Beide ploegen vallen me erg tegen, verwacht dat WD net wat meer in zich heeft en zal winnen van HVW.

    Elshout - Bergeijk:  Bergeijk speelt niet op volle sterkte, overwinning voor Elshout

    Helios - Camelot: Helios heeft wat goed te maken na vorig weekend, zal er alles aan doen om dit te winnen. Verwacht geen grote overwinning maar dit wint Helios toch wel.

    Emm - Handbal Someren: Someren gaat dit winnen van Emm. 

    Tachos - EHV: EHV kan niet mee in deze poule, eenvoudige winst voor Tachos!

  • Claudia

    HMC - HVW: HIer gaat de winst naar HVW

    Swift - Elshout: Swift is de bovenliggende partij en trekt uiteindelijk de winst naar zich toe

    EHV - White Demons: White Demons is alles behalve in goede doen, toch verwacht ik niet dat EHV dit kan winnen.

    Camelot - EMM: Dit kan wel eens een spannende pot gaan worden… Als Camelot de opbouwster van EMM af kan stoppen verwacht ik dat ze winnen. 

    Someren - Bergeijk: Winst voor Someren

    Helios - Tachos: Ben erg benieuwd naar deze wedstrijd! Team van Tachos heeft meer individuele kwaliteiten en snelheid. Alhoewel Helios ook een vlugge ploeg is, verwacht ik toch dat Tachos deze wedstrijd gaat winnen maar niet makkelijk!

  • nikki

    White Demons - Swift: Als de hoeken uitgedekt worden , wint Swift. Zo niet dan ligt het eraan of Swift weer compleet is

    Elshou - Camelot: Camelot is goed bezig de laatste tijd, deze winnen ze

    Tachos - HMC: Tachos loopt hier ver uit. Makkelijke overwinning

    HVW - Someren: Begint gelijkop, maar al snel zal someren uit gaan lopen

    Bergeijk - EHV: Bergeijk gaat deze winnen. EHV gaat dit seizoen geen punten meer pakken

    EMM - Helios: Dit kan spannend worden, als Helios tegen het fysieke spel van EMM kan. Anders wint Emm

     

  • nikki

    Ik hoorde trouwens dat White Demons op zoek is naar een nieuwe coach. Ze gaan de afgelopen jaren elk seizoen slechter spelen.I

  • nikki

    Ik heb enkele weken geen wedstrijden meer kunnen zien helaas, maar wat is er veel gebeurd de laatste weken.

    * Helios verliest van EHV afgelopen weekend, doet het de laatste weken sowieso minder als ik naar de uitkomsten kijk.

    * White Demons trekt zich op aan de top en verliest nipt of speelt gelijk

    * Elshout lijkt ook in een dal te zitten

    Iemand ideeën waar dit vandaan komt? Zijn er ineens belangrijke speelsters geblesseerd geraakt o.i.d?

    Ben nu wel benieuwd naar de komende wedstrijden…

  • nikki

    Weer even wat voorspellingen erin gooien. Ik vind het wel moeilijk gezien de uitslagen van de laatste weken. Veel teams die tegen elkaar moeten staan dicht bij elkaar.

    Komend weekend:

    HMC - EHV

    Belangrijke wedstrijd dit weekend. Deze twee onderste teams zullen gaan vechten om niet te degraderen. Ik gok een nipte overwinning voor HMC

    Elshout - White Demons

    Deze wedstrijd vind ik moeilijk in te schatten. Eerder dit seizoen versloeg Elshout White Demons met gemak, maar als ik kijk naar de uitslagen van beide teams van de afgelopen weken denk ik dat White Demons dit keer met de punten aan de haal gaat

    Camelot - Bouwcenten

    Dit wordt een spannenede wedstrijd denk ik. Ik gok op een overwinning voor Camelot

    Helios - Swift

    Gezien de uitslagen van Helios, denk ik dat Swift hier gaat winnen. In principe zouden deze teams aan elkaar gewaagd moeten zijn, maar het gaat de laatste weken niet zo lekker bij Helios

    EMM - Bergeijk

    Hier denk ik een redelijk eenvoudige winst voor EMM

    Tachos - Someren

    Someren zal hier willen strijden voor het kampioenschap. Toch denk ik dat ze net te kort komen om van Tachos te winnen

  • Claudia

    Het lijkt er op dat het toch nog spannend gaat worden in deze competitie. Ben erg benieuwd naar de uitslagen van aanstaand weekend!

    HMC - EHV Deze wedstrijd kan alle kanten op. Ik heb het idee dat EHV wat sterker aan het worden is en daarom een kleine overwinning voor de dames van EHV.

    Elshout - White Demons Lastig! Ik sta te kijken van de uitslagen van White demons de afgelopen weken en Elshout heeft een aantal blessures, daardoor verwacht ik een overwinning van White Demons!

    Camelot - Bouwcenten Camelot, heeft meer speelsters die kunnen scoren en is een snellere ploeg. Hoewel HVW een stugge ploeg is verwacht ik een overwinning voor Camelot.

    Helios - Swift Helios lijkt af te zwakken tegen het eind van het seizoen. De eerste wedstrijd werd gewonnen door Swift, ook nu verwacht ik een overwinning voor de ploeg uit Helmond.

    EMM - Bergeijk EMM gaat dit winnen, Bergeijk komt scorend vermogen te kort. 

    Tachos - Someren Dit wordt een belangrijke wedstrijd! Tachos is niet helemaal compleet zo ver ik weet, dus zou Someren hier zomaar eens kunnen zorgen voor een spannend einde van de competitie!