Keepster zoekt club (Zuid-Limburg)

  • Tessa

    Zijn er nog clubs in Zuid-Limburg en dan liefst in de buurt van Maastricht die een keepster zoeken toevallig? Ik heb variërend van derde klasse tot hoofdklasse gespeeld, dus niveau maakt me niet zo heel veel uit. Ben fanatiek maar wil ook gewoon met plezier handballen! 

  • Tessa

    Als het mogelijk is zou ik die liever niet open en bloot op een openbaar forum zetten. Clubmails zijn over het algemeen wel bekend cq staan al op internet volgens mij dus als het mogelijk is liever via die weg…

  • Tessa

    Dat die clubs in Zuid-Limburg liggen ben ik van op de hoogte. Mijn specifieke vraag was of ze bij een van deze clubs nog een keepster hard kunnen gebruiken. 

  • Tessa

    Hoi Razendereporter,

    Bedankt voor je reactie! Ik ben bang dat die afstand helaas voor mij net te ver gaat zijn in combinatie met mijn studie en andere activiteiten die ik nog naast het handbal heb. Sorry! 

  • Miranda

    Hey Roertje , 

    Misschien wil je wel komen keepen bij de nieuwe vereniging MIC. Op dit moment 3 keepsters voor 2 teams op landelijk niveau. Trainen in Valkenburg of Meerssen. Wedstrijden spelen in Meerssen.

    neem contact op met marsna@handbal.nl

  • Tessa

    Omdat gezien de afstand MIC het dichtst bij ligt heb ik daar nu even een mailtje naartoe gestuurd en wacht ik dat even af. Bedankt voor al jullie reacties en mocht dit niets worden dan zal ik nog verder kijken :)